- Pagina principală
- Locuri de munca
- Personal administrativ - secretariat
- Asistent manager si secretariat
- Asistent manager si secretariat - Bucuresti - Ilfov
- Asistent manager si secretariat - Bucuresti
- Asistent manager si secretariat - Sectorul 2
Asistent administrativ
Localizare
Bucuresti, Sectorul 2
Tip contract
Nedeterminat
Tip job
Full time
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Descriere
Asistent administrativ
Companie cu experiență in domeniul auto, din București, sector 2, dorește să își mărească echipa.
Angajăm Funcționar administrativ care sa corespundă cerințelor.
Cerințe:
• Absolvent de studii medii liceale;
• Cunoștințe bune operare PC - Microsoft Office / EXCEL;
• Cunoașterea unor noțiuni de contabilitate primară;
• Abilități de organizare, o bună comunicare și relaționare;
• Abilități de a lucra cu documente și de a gestiona informații;
• Profesionalism, spirit de inițiativă, atenție sporită la detalii;
• Responsabilitate, ordine, punctualitate și seriozitate;
• Experiență de cel puțin 2 ani pe un post cu activități similare sau în domeniul auto- reprezintă un avantaj.
Responsabilități:
• Preluarea apelurilor telefonice și stabilirea programărilor;
• Redactarea, organizarea și arhivarea documentelor;
• Realizarea de activități specifice de contabilitate primară;
• Asigurarea de suport pentru Manager;
• Realizarea activităților administrative.
Beneficii:
• Contract de muncă perioadă nedeterminată;
• Salariu avantajos;
• Oportunități de dezvoltare profesională;
• Oportunitatea de a participa la traning-uri sau cursuri de formare profesională.
* Mulțumim tuturor pentru interesul acordat! Doar candidații considerați eligibili vor fi contactați.
Localitate
Bucuresti, Sectorul 2
Bucuresti - Ilfov
Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?