Angajare Tehnician Service Printing
Localizare
Oradea
Tip job
Norma intreaga
Locatie
Oradea
Descriere
Suntem in cautare de Tehnician sevice-printing în asigurarea operatiunilor de mentenanta si depanare echipamente printing.
Tehnician Service Printing are rolul de a asigura monitorizarea, mentenanta si depanarea echipamentelor de copiere/printare/scanare la sediul clientilor nostri sau la sediul nostru.
CERINTE:
Cunoștințe minime despre echipamente de printare.
Cunoștințe de bază în IT.
Citire și interpretare a manualelor tehnice.
Cunostinte minime despre solutii/produse software utilizate in mediul de business.
Permis de conducere categoria B.
Cunoștințe de limba engleză.
PREZINTĂ AVANTAJ:
· Se consideră un avantaj experiența pe un post similar.
· Certificări relevante.
ABILITĂȚI DE COMUNICARE ȘI ORGANIZARE:
Bune abilităti de comunicare verbală și scrisă
Bune abilitati de organizare si prioritizare a sarcinilor de lucru.
Disponibilitate la învățare și schimbare.
Ascultare active.
Abilităti analitice și de rezolvare a problemelor.
Spirit de echipă.
Onestitate și implicare.
OFERIM:
Salariu MOTIVANT, în funcție de experiența profesională;
Masina de serviciu;
Al 13-lea salariu;
Laptop si telefon mobil;
Tichete de masă electronice;
Asigurare de accident;
Traininguri specializate efectuate prin partenerii acreditati în acest sens ai CG&GC Hitech Solutions;
Mediu de lucru dinamic, în cadrul unei echipe tinere, dar profesioniste;
Cadrul ideal pentru dezvoltarea carierei personale și dobândirea de noi competențe.
RESPONSIBILITĂȚI:
Realizeaza operatiuni de interventie, service si mentenanta pentru echipamentele (imprimare/copiere/scanare) si contractele/clientii alocati;
Asigură suport IT specializat utilizatorilor pentru rezolvarea incidentelor cauzate de printing/software/calculatoare/retea
Instalare imprimante, multifunctionale, scannere, plottere si configurarea lor in reteaua locala a clientilor nostri;
Executa lucrări de instalare/asamblare/recondiționare copiatoare, imprimante, depanare soft și hard
Participa la instruirea periodica privind repararea si intretinerea sistemelor si echipamentelor IT si printing;
Raspunde de gestiunea proprie.
Asigura necesarul de consumabile si piese aferente echipamentelor aflate sub contract de asistenta tehnica.
Intocmeste documentația și fișele de service aferente activității desfășurate, si completarea activitatii in platforma de ticketing;
Transmite si completeaza lunar informatiile necesare pentru transmiterea facturilor catre clienti;
Pastreaza relatia cu clientii alocati, preia si transmite solicitarile acestora catre departamentele interne implicate;
Asigurarea de suport tehnic și consultanță pentru echipa de vânzări pe aria sa de expertiză privind produse, servicii și detalii tehnice
Menține un nivel înalt de satisfacție a clienților prin clarificarea nevoilor acestora și se asigură ca acestea sunt îndeplinite.
DESPRE CG&GC Hitech Solutions
CG&GC HiTech Solutions este o companie românească de IT, cu o experiență de peste 20 ani pe piața locală. Deținem un portofoliu complet de soluții integrate IT&C – hardware și software – și o gamă largă de servicii: consultanță IT, service autorizat și mentenanță echipamente IT&C, externalizare servicii IT, managed print services, infrastructură comunicații și securitate, audit IT&C și securitatea informației.
Suntem integratorul IT&C numărul 1 pe piața locală de peste 14 ani. Proiectele noastre se desfășoara atât local, dar și la nivel regional și național.
Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?