Navighează la conținutul principal
Chat

Notificari

Adaugă anunț nou
Postat 28 iunie 2025

Angajare personal achizitii - OFERTARE

Salariu

5 000 - 15 000 lei

Localizare

Iasi

Tip contract

Nedeterminat

Tip job

Norma intreaga

Locatie

Iasi

Descriere

Descriere

ANGAJAM PERSONAL ACHIZITII

CONDITII DE APLICARE

  • Cunostinte relevante de lucru achizitii publice SEAP, ANRMAP, legislatie specifica;

  • Experienta de lucru relevanta ofertare in SEAP, intelegere a termenilor, documentatiilor, procedeelor specific

  • Studii superioare finalizate , juridice, economice , tehnice ;

  • Cursuri de achizitii publice si pregatire continua - diplome relevante;

  • Notiuni de management de proiect si achizitii publice; 

  • Intelegerea mediului economic si a contextului de operare a fondurilor europene (programe nationale, solutii de finantare existente, etc.); 

  • Cunostinte primare contabilitate, juridice, resurse umane, achizitii publice, bugete, ghiduri de finantare ; 

  • Persoana proactiva, responsabila si ambitioasa; 

  • Atitudine pozitiva, constructiva, orientata spre rezultate, creativitate; 

  • Abilitati excelente de organizare, de prioritizare a activitatilor si de gestionare a timpului; 

  • Spirit de observatie ridicat, atentie la detalii; 

  • Cunostinte avansate de operare PC, MS Office.

DESCRIEREA  POSTULUI

Aplicantul își va desfășura activitatea în cadrul departamentului de management de proiect, achizitii :

  • Colectarea, prelucrarea și analiza informațiilor, realizarea de analize, puncte de vedere, sinteze și recomandări;

  • Consilierea cu privire la derularea procedurilor de achiziții publice, scrierea caietelor de sarcini și a fișelor de date. 

  • Organizarea și urmărirea procedurilor de achizitii, pregătirea documentelor de calificare, răspunsuri la întrebări, analiză de risc pe clauze contractuale.

  • Colaboreaza cu echipa de proiect, in vederea indeplinirii responsabilitatilor si termenelor; 

  • Planifica si coordoneaza intalnirile de lucru cu echipa de proiect; 

  • Asigura comunicarea cu partenerii din cadrul proiectului si respectarea obligatiilor contractuale care decurg din acordul de parteneriat; 

  • Asigura relatiile in cadrul proiectului cu partenerii, subcontractorii, furnizorii, finantatorul si institutii cu atributii de monitorizare si control al proiectului; 

  • Verifica realizarii indicatorilor asumati la nivelul proiectului.

BENEFICII:

  • Mediu de lucru competitiv ;

  • Pachet salarial  motivant, bonusuri, beneficii, in functie de experienta relevanta ; 

  • Posibilitatea de avansare in cariera.

DESCRIEREA COMPANIEI

Compania activeaza in sectorul serviciilor de consultanta in management, proiecatre tehnica specializata , pentru finantarea si implementarea de proiecte in cadrul liniilor de finantare nationala sau prin instrumentele puse la dispozitie de Uniunea Europeana, atat in administratie publica si institutii de stat, cat si pentru companiile private. Societatea noastra ofera o gama diversificata de servicii pentru clienti: scriere proiecte in vederea finantarii din fonduri comunitare si guvernamentale prin diverse programe de finantare, implementarea proiectelor finantate, organizare proceduri de achizitii aferente proiectelor finantate.

Colectivul are o experienta de peste 15 ani in sector iar procesele active din cadrul companiei cunosc o permanenta dezvoltare.

Aplica
ID: 273884101

Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?

Descarca aplicatia pentru telefonul tau