

Angajăm Tehnician Unitate de Afaceri la OJPC Satu Mare
POȘTA ROMÂNĂ Află mai multe
Localizare
Satu Mare
Tip contract
Nedeterminat
Tip job
Norma intreaga
Locatie
Satu Mare
Descriere
Contract individual de muncă, pe perioadă nedeterminată, cu program de 40 de ore pe săptămână.
Descrierea postului:
Propune și urmărește realizarea reparațiilor curente la clădiri și utilaje;
Participă la elaborarea notelor de fundamentare, temelor de proiectare și studiilor pentru lucrările planificate;
Gestionează fondul imobiliar din aria sa și identifică soluții pentru asigurarea spațiilor necesare;
Asigură respectarea procedurilor, instrucțiunilor și metodologiei specifice administrării imobilelor;
Evaluează potențialul imobilelor disponibile și formulează propuneri de valorificare eficientă;
Urmărește întreținerea și reparațiile pentru clădiri, instalații și echipamente (cu excepția echipamentelor IT), conform contractelor încheiate;
Achiziționează materiale pentru reparații și întreținere și întocmește documentele aferente mentenanței clădirilor;
Întocmește documentele necesare închirierii spațiilor și terenurilor, conform procedurilor interne;
Răspunde de buna funcționare a echipamentelor aferente clădirilor (ex: rampe persoane cu dizabilități, firme poștale etc.);
Urmărește derularea și actualizarea contractelor de utilități pentru clădirile Poștei Române;
Procesează și transmite spre plată facturile de chirii și utilități conform contractelor;
Actualizează baza de date a imobilelor închiriate/concesionate și întocmește rapoarte privind eficiența acestora.
Beneficii:
Salariu: 4200 lei brut/lună
Bonusuri de performanță
Tichete de masă în valoare de 30 lei / zi
Răsplătirea fidelității – acordarea de sporuri suplimentare la salariu (spor de loialitate)
Până la 30 de zile de concediu de odihnă, în funcție de vechimea în muncă
Zile libere plătite suplimentare față de cele prevăzute de lege, cum ar fi: zi liberă plătită pentru ziua de naștere, zi liberă de Ziua Mondială a Poștei etc.
Mediu de lucru dinamic și sigur • Posibilități de avansare și dezvoltare profesională
Acces la spații proprii de cazare la costuri avantajoase
Altele
Cerințe:
Liceu + vechime relevantă un an
Procedura de înscriere:
Documente obligatorii pentru înscriere: Curriculum Vitae (în limba română)
Dacă ești interesat/ă să aplici pentru acest post, apăsați butonul ”Aplică” și completați formularul cu numele, numărul de telefon și adresa dumneavoastră de e-mail și încărcați documentele necesare!
Pentru a trimite mai multe documente, este necesar să le selectați simultan în caseta de încărcare (de exemplu, folosind combinația de taste CTRL+Click sau SHIFT+Click).
Pentru încărcarea documentelor, recomandăm formatul .pdf. Pentru a realiza o conversie din formatul .docx în formatul .pdf, puteți utiliza funcționalitatea de export din Microsoft Word sau unelte online. Pentru a realiza o conversie între formatele grafice, precum .png sau .jpg, și formatul .pdf, utilizați unelte online.
Important
* Vă informăm că în contextul numărului mare de aplicații primite, doar candidații selectați pentru lista scurtă vor fi contactați pentru a participa la etapa următoare a procesului de selecție. Vă apreciem înțelegerea și vă dorim succes în continuare.
* Prin aplicarea la acest post, vă dați acordul pentru folosirea datelor dumneavoastră cu caracter personal doar în scopul recrutării, în conformitate cu Regulamentul General privind Protecția Datelor (GDPR).
Aplicare pe website-ul angajatorului
Procesul de aplicare se va desfășura pe website-ul angajatorului. După ce apeși pe „Aplică”, vei fi redirecționat către website-ul respectiv.