Angajam Specialist Resurse Umane - doar cu experienta
Salariu
4 000 - 4 500 lei
Localizare
Bucuresti, Sectorul 5
Tip contract
Nedeterminat
Tip job
Norma intreaga
Descriere
Societatea Cosmopol Security Service SRL, cauta un Specialist in Resurse Umane pasionat de oameni, care sa se alature echipei noastre dinamice si sa contribuie activ la dezvoltarea organizatiei!
Responsabilitati:
Intocmirea si administrarea documentelor de personal (contracte, fise, declaratii, decizii, acte aditionale, procese verbale de predare obiecte de inventar si bunuri catre angajati, adeverinte de salariati);
Transmiterea Revisalului;
Colectarea, verificarea, inregistrarea si arhivarea pe suport hartie si/sau electronic a documentelor pentru calculul salarial (decizii, acte aditionale, pontaje, stagii de cotizare, concedii medicale, declaratii deduceri personale, impozit si acte doveditoare, bonusuri etc.);
Recrutarea si selectia de personal pentru diverse pozitii;
Organizarea proceselor de onboarding si offboarding;
Depunerea declaratiilor/cererilor/situatiilor necesare;
Verificarea si gestionarea documentele necesare pentru recuperarea sumelor aferente concediilor medicale.
Efectuarea si lansarea comenzilor de emitere a cardurilor pentru tichete de masa si alimentarea cardurilor cu valoare si asigurarea distributiei acestora.
Elaborarea si actualizarea politicilor interne HR;
Sustinerea proceselor de evaluare a performantei;
Implicarea in proiecte de motivare si retentie a angajatilor. Realizarea analizelor si rapoartelor specifice pe zona de compensatii si beneficii (simulari, analize si studii salariale);
Acordarea suportului la administrarea beneficiilor angajatilor (intocmire rapoarte interne si pentru furnizorii de beneficii, gestionarea situatiilor aparute etc.).
Elaborarea materialelor informative destinate comunicarii interne (comunicari, anunturi etc.) cu privire la diverse aspecte legate de legislatia muncii, proceduri de lucru etc.
Completarea formularele statistice lunare, trimestriale, anuale si rapoartele necesare in procesele de audit.
Verificarea metodologiei de calcul salarial si Declaratia, generarea centralizatoarelor de salarii, impozite si taxe aferente.
Acordarea suportului si reprezentarea societatii la controalele autoritatilor atunci cand este cazul si mentinerea relatiei cu autoritatile si respectarea legislatiei muncii;
Oferirea asistentei echipei de management si angajatilor in legatura cu aspecte legate de situatii de personal, legislatia muncii, proceduri interne etc.
Cerinte:
Experienta anterioara in domeniul Resurselor Umane minim 2 ani (in domeniul pazei si protectiei constituie avantaj);
Cunostinte solide de legislatia muncii;
Abilitati excelente de comunicare si organizare;
Cunostinte operare MS Office;
Cunostinte Revisal.
Oferim:
Pachet salarial - 4500 lei net;
Tichete de masa (după perioada de proba);
Mediu de lucru profesionist si prietenos;
Oportunitati de dezvoltare profesionala continua;
Stabilitate pe termen lung intr-o companie in crestere.
Aplica acum!
Trimite CV-ul tau pe whatsapp 072o796994.
Te așteptam in echipa noastra!
Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?