Angajam Specialist Facturare
Localizare
Prejmer
Tip contract
Nedeterminat
Tip job
Norma intreaga
Locatie
Prejmer
Descriere
Scopul postului: Gestionarea procesului de facturare clienți, recepție și introducere marfă în gestiune, cu accent pe produse de import, respectând termenele și procedurile interne.
Responsabilitati:
-Emiterea facturilor pentru comenzile livrate către clienți
-Verificarea corectitudinii datelor din facturi (prețuri, discounturi, condiții de livrare)
-Recepția mărfurilor din import și introducerea acestora în gestiune în ERP
-Introducerea marfă în gestiune și de la furnizori din România
-Bune abilități de utilizare a platformelor e-Factura și RO e-Transport
-Verificarea documentelor de transport și conformitatea cu comenzile inițiale
-Colaborarea cu departamentele achiziții, logistică și vânzări
- Arhivarea electronică și fizică a documentelor contabile aferente activității
Cerinte de calificare:
· Experiență în facturare și/sau gestiune marfă – minim 2 ani;
· Cunoștințe bune de operare în softuri ERP
· Atenție la detalii, corectitudine, organizare
· Limba engleză – nivel mediu (pentru lucrul cu documente de import)
· Studii medii sau superioare finalizate
Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?