Navighează la conținutul principal
Chat

Notificari

Adaugă anunț nou
Postat 09 mai 2025

Angajam Secretara / Asistent manager

ETHOR SECURITY SRL Află mai multe

Localizare

Bucuresti, Sectorul 4

Tip contract

Nedeterminat

Tip job

Norma intreaga

Descriere

Cerinte:

Absolvent/ă de studii medii/superioare;

Bune abilitati de comunicare; lucru in echipa; organizare si stabilirea prioritatilor in activitatea profesionala;

Abilitatea de pastrare a confidentialitatii activitatii profesionale;

Abilitatea de a face managementul mai multor sarcini simultan, promptitudine si responsabilitate;

Persoana proactiva, dinamică;

Cunostinte de operare PC (MS Office).

Responsabilități și sarcini:

Asigură suport tuturor serviciilor din cadrul societati, in functie de activitațile desfasurate in acel moment;

Asigură păstrarea registrului unic de intrări / ieșiri al societati;

Intocmește planul fondului necesar protocolului pentru firma;

Raspunde de rezervari de hotel si bilete de avion;

Stabilește necesarul de consumabile pentru personalul companiei și comandarea consumabilelor necesare (papetărie, protocol) ;

Păstrează confidențialitatea tuturor informațiilor referitoare la organizație;

Asigura activitatea de curierat pentru solicitarile de catre angajatii firmei;

Duce la îndeplinire orice sarcină trasată de superiorul direct sau directorul general;

Răspunde de preluarea corespondenței sosită pe adresa firmei (plicuri, faxuri, oferte etc);

Răspunde de buna circulație a corespondenței (corespondența este înmânată numai destinatarului, iar, în cazul în care nu este precizat un destinatar, se înmânează șefului direct;

Asigură și răspunde de expedierea în bune condiții a tuturor faxurilor și scrisorilor;

Tine o evidență a tuturor numerelor de telefon, fax, precum și a adreselor care îi sunt aduse la cunoștință în diferite moduri;

Primește persoanele din afară și le îndrumă spre departamentele competențe sau sală de întâlniri;

Indeplinește activitățile de protocol;

Răspunde de redactarea de adeverințe, cereri diverse, delegații respectând formatele utilizate în firmă;

Intocmește situații sau documente la cererea superiorului direct;

Asigură arhivarea în ordine a documentelor care îi sunt înmânate, a faxurilor trimise și primite;

Asigura suportul pentru orice verificare si control alaturi de superiorul direct;

Face copii XEROX pentru documentele care îi sunt înmânate;

Face aranjamente de ordin logistic si administrativ pt sedinte si intalniri.

Activitatea se desfasoara la sediul nostru din str. Drumul Cretestilor, nr. 68, sector 4.

In situati in care sunteti interesat/interesata de acest job, va rugam sa transmiteti un Cv. cu poza. Va multumim!

Aplica

Localitate

Bucuresti, Sectorul 4

Bucuresti - Ilfov

Bucuresti - Ilfov, Bucuresti, Sectorul 4
ID: 234036755

Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?

Descarca aplicatia pentru telefonul tau