
Localizare
Bacau
Tip contract
Nedeterminat
Tip job
Norma intreaga
Localizare
Bacau
Descriere
Angajam Operator Facturare (functie interna - Reprezentant Customer Service)!
Candidatul Ideal:
Absolvent de studii superioare
Experienta de minim 1 an in domeniu, reprezinta un avantaj
Cunostinte de utilizare Microsoft Dynamics NAV, reprezinta un avantaj
Nivel mediu-avansat ultilizare Microsoft Office (in special Microsoft Excel)
Cunostinte de limba engleza nivel intermediar
Abilitati foarte bune de comunicare.
Abilitati bune de organizare si planificare activitate
Descrierea jobului:
Actualizarea informatiilor privind comenzile de produse in baza de date.
Realizarea documentatiei necesare receptiei marfii de la furnizori/client.
Inregistrarea avizelor de marfa catre client.
Completare si urmarirea contractelor incheiate cu partenerii societatii (clienti, furnizori locali) si respectarea prevederilor contractuale din punct de vedere financiar-contabil si administrative.
Oferirea de consultanta si suport clientilor in vederea optimizarii proceselor operationale.
Operarea in sistemul informatic modificarile pentru comenzi (suplimentari de cantitati, modificari articole, anulari comenzi, repunere comenzi).
Verificarea, urmarirea si intocmirea comenzilor generale, validarea acestora in baza incasarilor.
Mentinerea legaturii cu departamentele implicate in procesul de vanzare si livrare produse in vederea actualizarii documentelor specifice.
Realizarea de analize si rapoarte specifice in functie de solicitarile superiorilor.
Punctul de lucru se afla la depozitul Agrii - Eli Park Bacau
Programul de lucru: Luni - vineri, in intervalul 08:00 - 16:30.
Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?
