

Angajam Manager proiect
Vestra Industry SRL Află mai multe
Localizare
Botosani
Tip job
Colaborare pe proiect
Locatie
Botosani
Descriere
1. Cerințe minime:
Experiență anterioară într-un post similar de minim 3-5 ani (coordonare proiecte industriale – canalizare, utilități, instalații, sau construcții).
Absolvent studii superioare tehice (hidrotehnică, instalații, construcții).
2. Cerințe profesionale:
Cunoștințe bune de lucru cu Pachetul MS Office (Word, Excel, Outlook) și de navigare pe internet; cunoștințe de limba engleză nivel mediu cel puțin. Cunoștințe de lucru cu sisteme CRM/ERP.
Cerințe personale: seriozitate, adaptabilitate, o bună organizare, capacitate de planificare, asumare și luare a deciziilor, lucru cu termene limită și încadrare în deadline-uri, spirit de echipă, confidențialitate.
3. Responsabilități:
Pregătește și participă la negocierea contractelor cu partenerii de afaceri care sunt implicați în derularea proiectelor, în colaborare cu personalul implicat;
Propune teme/ etape/ termene/ modalități de concepere și derulare a proiectelor și obiective ale implementării acestora;
Administrează zilnic aspectele operaționale ale proiectului: scop, restricții bugetare, termene de execuție, cerințe de calitate, risc, satisfacția clienților;
Conduce ședințele de bilanț intern și cu clientul pentru fiecare proiect, supervizând sau participând la pregătirea materialelor necesare;
Coordonează activitățile din cadrul proiectului supervizând direct echipele tehnice, consultanții și alți colaboratori implicați;
Stabilește relații de colaborare pe termen lung cu partenerii, clienții, beneficiarii și finanțatorii proiectului;
Analizează și evaluează nivelul de satisfacție a clientului; urmărește rezolvarea eventualelor reclamații;
Supervizează întocmirea documentelor finale de recepție impuse prin normele interne, prevederile legale și prin contract, pe faze de poiect și susține predarea produselor și serviciilor la clienți;
Întocmeste raportul de execuție/ finalizare a proiectului prin raportare la obiective, bugete alocate, termene de execuție, cerințe de calitate, satisfacția clienților;
Asigură întocmirea și depunerea Situațiilor Intermediare de Lucrări la cu o cadență lunară – urmarește aprobarea acestora și încasarea sumelor cuvenite Societății;
Optimizează procesul de execuție prin identificarea de soluții organizatorice și tehnologice în funcție de realitatea din teren – urmărește realizarea unei rate de profit superioare celei preconizate inițial;
Optimizează cash-flow-ul proiectului prin relaționare cu asociații, subcontractorii, furnizorii, proiectanții precum și cu orice alt partener – urmărește realizarea unui Working Capital favorabil societății;
Pregătește bugetul și cash-flow-ul proiectului pentru contractele finale în conformitate cu propunerea înaintată, cu comentariile beneficiarului și cu activitățile prevăzute a se desfășura în cadrul proiectului, asigurând resursele necesare bunei desfășurări a acestuia
Asigură rezolvarea problemelor apărute în realizarea proiectului și informează la timp echipa de management despre problemele apărute și pe care nu le poate rezolva la nivelul său de expertiză.
Beneficii:
Asigurare privată de sănătate
Abonament 7Card/sală de sport locală
Abonament Bookster
Zile suplimentare de concediu
Prime de sărbători
Fructe la birou
Decontarea transportului
Decontarea serviciilor turistice după perioada de probă
Acces la toate evenimentele organizate de către companie
Cursuri de dezvoltare profesională
Bonus anual de performanță în funcție de realizarea obiectivelor
Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?