

Angajam Manager Executie Proiecte Instalatii
Localizare
Sibiu
Tip contract
Nedeterminat
Tip job
Colaborare pe proiect
Locatie
Sibiu
Descriere
Manager Execuție proiecte instalații
1. Cerințe minime:
Experiență anterioară într-un post similar de minim 3-5 ani (coordonare execuție proiecte industriale – canalizare, utilități, instalații, sau construcții civile).
Absolvent studii superioare tehice (instalații, construcții, hidrotehnice).
2. Cerințe profesionale:
Cunoștințe solide despre legislația din domeniu.
Cerințe personale: seriozitate, adaptabilitate, o bună organizare, capacitate de planificare, asumare și luare a deciziilor, lucru cu termene limită și încadrare în deadline-uri, spirit de echipă, confidențialitate.
Cunoștințe bune de lucru cu Pachetul MS Office (Word, Excel, Outlook) și de navigare pe internet; cunoștințe de limba engleză nivel mediu.
Cunoștințe de lucru cu sisteme CRM/ERP.
3. Responsabilități:
Gestionează proiectele de execuție, de la faza de contractare până la semnarea procesului verbal de recepție la terminarea lucrărilor;
Coordonează activitățile din cadrul teren supervizând direct echipele tehnice de execuție, subcontractorii și alți colaboratori implicați;
Administrează zilnic aspectele operaționale ale proiectului: scop, restricții bugetare, termene de execuție, cerințe de calitate, risc, satisfacția clienților;
Conduce ședințele de bilanț intern și cu clientul pentru fiecare proiect, supervizând sau participând la pregătirea materialelor necesare;
Stabilește relații de colaborare pe termen lung cu partenerii, clienții, beneficiarii și finanțatorii proiectului;
Analizează și evaluează nivelul de satisfacție a clientului; urmărește rezolvarea eventualelor reclamații;
Supervizează întocmirea documentelor finale de recepție impuse prin normele interne, prevederile legale și prin contract, pe faze de poiect și susține predarea produselor și serviciilor la clienți;
Întocmeste raportul de execuție/ finalizare a proiectului prin raportare la obiective, bugete alocate, termene de execuție, cerințe de calitate, satisfacția clienților;
Asigură întocmirea și depunerea Situațiilor Intermediare de Lucrări la cu o cadență lunară – urmarește aprobarea acestora și încasarea sumelor cuvenite Societății;
Optimizează procesul de execuție prin identificarea de soluții organizatorice și tehnologice în funcție de realitatea din teren – urmărește realizarea unei rate de profit superioare celei preconizate inițial;
Optimizează cash-flow-ul proiectului prin relaționare cu asociații, subcontractorii, furnizorii, proiectanții precum și cu orice alt partener – urmărește realizarea unui Working Capital favorabil societății;
Asigură rezolvarea problemelor apărute în realizarea proiectului și informează la timp echipa de management despre problemele apărute și pe care nu le poate rezolva la nivelul său de expertiză.
Beneficii:
Asigurare privată de sănătate
Abonament 7Card/sală de sport locală
Abonament Bookster
Zile suplimentare de concediu
Prime de sărbători
Fructe la birou
Decontarea serviciilor turistice după perioada de probă
Acces la toate evenimentele organizate de către companie
Cursuri de dezvoltare profesională
Bonus anual de performanță în funcție de realizarea obiectivelor
Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?