Angajam Inspector Resurse Umane
Localizare
Bucuresti, Sectorul 1
Tip contract
Nedeterminat
Tip job
Norma intreaga
Descriere
Societate membra CECCAR si CCF cu sediul in Bucuresti, zona centrala, angajeaza Inspector Resurse Umane, avand cunostinte despre programul Saga, cunoasterea limbii engleze si italiana reprezinta un avantaj, comunicare buna- 1 post.
Oferim salariu motivant, contract de munca 8 ore/zi, tichete masa si transport.
Va rugam insistent sa aplicati doar pentru jobul cu detaliile din descriere!
Cerinte:
-Experienta de lucru in admin si payroll;
-Cunostinte minime de legislatia muncii si legislatie fiscala;
-Experienta de lucru in SAGA;
-Cunostinte de limba engleza/italiana – mediu/avansat ( reprezinta un avantaj)
-Cunostinte de lucru cu pachetul Office,Excel;
-Abilitati de comunicare, relationare si orientarea catre rezultate;
Responsabilitati
- Intocmirea si inregistrarea privind statele de plată, impozitele şi toate aspectele fiscale privind resursele umane.
- Intocmirea şi depunerea raportărilor periodice pentru salariaţii societăţii la autorităţile competente.
- Intocmirea şi actualizarea registrului electronic de evidenta a salariatilor în acord cu prevederile legale, către ITM.
- Prezentarea lunară a situațiilor privind impozitele și taxele datorate pentru salariați.
- Serviciul de completare si transmitere a Registrului General de Evidenta a Salariatilor va fi prestat incepand cu data inregistrarii in REGES ONLINE
-Verifică valabilitatea actelor prezentate de angajaţi în vederea înscrierii lor în registrul de evidenţă a salariaţilor.
-Asigură întocmirea contractelor individuale de muncă, precum şi arhivarea acestora.
-Gestionează documentele de evidenţă a contractelor de muncă.
-Calculează drepturile salariale conform pontajului, contractelor de muncă, politicii firmei şi legislaţiei în vigoare.
-Depunerea lunara a declaratiei 112.
-Depune, atunci cand este necesar, la CASMB documentele pentru recuperarea sumelor aferente concediilor medicale.
-Asigură inregistrarea corecta in REGES ONLINE a contractelor de munca si modificarilor intervenite.
-Primeşte, verifică şi arhivează certificatele medicale.
-Ţine evidenţa concediilor de odihnă pentru fiecare departament şi verifică pontajele cu cererile de concediu de odihnă, certificatele medicale şi alte referate din cursul lunii.
Descrierea companiei
Membra a Corpului Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania (CECCAR), autorizata sub nr. 1114/30.01.2002 .
Membra a Camerei Consultantilor Fiscali din Romania (CCFR) autorizata sub nr. 8/20.08.2007.
Societate de expertiza financiar – contabila si de consultanta in domeniul fiscal.
Colaboreaza cu diverse societati si structuri in diverse tari, pentru acoperirea eficienta a intregii problematici in domeniul consultantei fiscale si legale internationale, cu scopul de a optimiza calitatea serviciilor oferite.
Formata dintr-un grup de specialisti (experti contabili, consultanti fiscali, inspectori de resurse umane, practicieni in insolventa, mediatori, avocati) ce au competenta profesionala de a aprecia modul de organizare, conducere si supraveghere a activitatii societatii.
Analizeaza situatia economica, financiara si fiscala a societatilor , constata, pune concluzii, emite opinii si recomandari pe probleme logistice, organizatorice, de personal si de legislatie.
Functioneaza operativ si eficient, pe baza principiilor de calitate, competenta profesionala si confidentialitate.
Are capacitatea de a asista si indruma clientii in procesele decizionale de ordin logistic, controlul gestiunii, personal, fiscal sau legal.
Are posibilitatea de a oferi sustinerea corecta, comerciala, tehnica sau legala pentru societatile aflate in portofoliul de clientela.
Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?