Localizare
Cluj-Napoca
Tip job
Full time
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Descriere
Responsabilități:
Vei primi, distribui și expedia corespondența către clienții și departamentele din interiorul companiei, conform procedurilor;
Vei răspunde la telefon și vei oferi informații, în funcție de situații;
Vei primi reclamațiile și sugestiile scrise sau verbale din partea clienților și chiriașilor, comunicându-le ulterior departamentului abilitat în vederea soluționării;
Vei coordona lucrările speciale de întreținere, anunțând chiriașii despre data la care acestea sunt programate.
Cerințe:
Studii superioare finalizate;
Cunoașterea limbii engleze la nivelul mediu (vorbit, corespondență de afaceri);
Operare MS Office (Word, Excel);
Prezență fizică plăcută și discurs profesional;
Capacitate de organizare și prioritizare;
Inițiativă și atitudine pozitivă;
Flexibilitate, discreție și loialitate.
Beneficii:
Un mediu dinamic, alături de o echipă tânără ce-și dorește performanță;
Salariu fix + bonusuri și prime;
Tichete de masă (30 lei/zi), abonament medical privat
Localitate
Cluj-Napoca,
Cluj
Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?