- Pagina principală
- Locuri de munca
- Alte locuri de munca
- Alte locuri de munca - Cluj
- Alte locuri de munca - Cluj-Napoca
Angajăm Expert Achiziții Publice
Localizare
Cluj-Napoca
Tip contract
Nedeterminat
Tip job
Full time
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Descriere
Compania El Ganador S.R.L. din Cluj-Napoca angajează Expert Achiziții Publice cu experiență în domeniul construcților.
Dorim o persoană dornică să se dezvolte pe plan profesional într-o companie cu potențial și în continuă creștere. Oferim un salariu foarte atractiv, corelat cu experiența și cunoștințele tale și cu posibilități de creștere și avansare rapidă în cadrul companiei.
Cerințe:
-Abilități de comunicare, negociere și relaționare cu clienții și partenerii companiei;
-Studii superioare finalizate în domeniul tehnic, economic sau juridic;
-Certificat de Expert Achiziții Publice;
-Experiență de minim 2 ani în utilizarea SEAP (www.e-licitație.ro);
-Experiență de minim 2 ani în pregătirea documentațiilor de atribuire pentru proceduri de achiziție publică pentru autoritățile contractante;
-Experiență de lucru într-un program de devize;
-Cunoașterea legislației naționale aplicabilă în domeniul achizițiilor publice;
-Experiență profesională relevantă (întocmirea de documentații de achiziție și derulare proceduri de achiziție servicii, lucrări din domeniul construcțiilor);
-Cunoștințe medii de limba engleză;
-Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă, inclusiv redactarea documentației specifice achizițiilor publice;
-Experiență de lucru în Word, Excel, email, navigare internet;
Responsabiiități:
-Evaluarea proiectelor (tehnic și financiar) anterior contractării/demarării acestora;
-Introducerea articolelor de deviz in programul specializat de calcul de devize;
-Solicitarea cererii de ofertă de la furnizorii de materiale și echipamente;
-Stabilirea furnizorilor de materiale si echipamente pentru intocmirea ofertelor;
-Realizarea analizei comparative a ofertelor primite de la furnizori;
Devize ofertă după antemăsuratori existente, deviz general investiție, deviz pe obiect, extrase de deviz: liste de materiale, manoperă, utilaje, transport pentru execuție lucrări;
-Întocmire acte adiționale ,decontări;
-Întocmirea ofertei tehnico-economice și calificare în conformitate cu cerințele documentației pentru participarea la licitații publice;
-Studierea documentației (caiete de sarcini, fișe de date, planuri, memoriu tehnic), si a întregii documentații pentru licitații inclusiv eligibilitate;
-Solicitări de clarificări la beneficiari;
-Întocmirea documentației pentru participarea la achiziții publice (proceduri simplificate, licitații deschise, achiziții directe etc) în SEAP;
-Analiza anunturilor publicate în SEAP;
-Analiza proiectului tehnic din documentația de atribuire și corelarea acestuia cu cerințele din fișa de date și din caietul de sarcini general al lucrării, în vederea întocmirii propunerii tehnice, a ofertei financiare și a documentelor pentru calificare;
-Solicitarea de clarificari catre autoritatea contractanta in cazul in care sunt neclaritati sau neconcordante in documentatia de atribuire;
-Emiterea de cereri de ofertă către furnizori;
-Urmărirea licitațiilor în toate etapele de evaluare și pregatirea raspunsurilor la eventualele solicitări de clarificări;
-Întocmirea situațiilor de lucrări și a atașamentelor, inclusiv pregătirea documentelor de calitate aferente lucrărilor executate;
-Împreuna cu echipa, coordonează eforturile tuturor părților implicate, care includ beneficiar, proiectanți, consultanți, sub-contractori și echipa proprie (ingineri, muncitori, personal TESA);
-Funcții de contabilitate de proiect, inclusiv de gestionare a bugetului, întocmirea situațiilor de lucrări și gestionarea plăților / încasărilor.
Beneficii:
-Pachet salarial foarte atractiv;
-Posibilități de avansare și creșteri salariale rapide;
-Posibilități de dezvoltare profesională;
-Mediu de lucru plăcut;
-Loc de muncă stabil, pe termen lung.
Localitate
Cluj-Napoca,
Cluj
Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?