

Angajăm Economist la Departament Economico-Financiar
POȘTA ROMÂNĂ Află mai multe
Localizare
Bucuresti, Sectorul 6
Tip contract
Nedeterminat
Tip job
Norma intreaga
Locatie
Bucuresti, Sectorul 6
Descriere
Contract individual de muncă, pe perioadă nedeterminată, cu program de 40 de ore pe săptămână.
Descrierea postului:
Înregistrarea și verificarea documentelor contabile (facturi, chitanțe, extrase de cont etc.).
Pregătirea și depunerea declarațiilor fiscale.
Pregătirea, întocmirea situațiilor /rapoartelor contabile cu privire la activele de natura imobilizărilor corporale/ necorporale, stocurilor conform Reglementărilor contabile conforme cu Standardele Internaționale de Raportare Financiară, aprobate prin OMFP 2844/2016 cu modificările și cmpletările ulterioare.
Participarea la elaborarea rapoartelor și a situațiilor financiare periodice /semestriale/anuale.
Asigurarea respectării legislației fiscale și contabile în vigoare.
Actualizarea Politicilor Contabile cu modificările aduse de reglementările contabile și fiscale aplicabile în România precum și conform Standardelor Internaționale de Raportare Financiară.
Colaborarea cu echipa de audit intern și extern.
Susținerea procesului de inventariere periodică a activelor companiei.
Menținerea unei bune relații cu instituțiile financiar-bancare și autoritățile fiscale.
Abilități și competențe necesare:
Capacitatea de a lucra cu termene limită stricte și de a gestiona mai multe sarcini simultan.
Atenție la detalii și abilități analitice puternice.
Capacitatea de a comunica eficient atât verbal, cât și în scris.
Proactivitate și spirit de echipă.
Integritate și confidențialitate în gestionarea informațiilor financiare.
Cerințe:
Studii superioare de lungă durată/universitare de licență economice
Minim 2 ani experiență profesională în domeniul contabilității.
Cunoștințe solide de legislație fiscală și contabilă.
Experiență în utilizarea programelor de contabilitate și a pachetului MS Office (Excel, Word).
Certificări profesionale (CECCAR) reprezintă un avantaj.
Procedura de înscriere:
Documente obligatorii pentru înscriere: Curriculum Vitae și Scrisoare de Intenție (în limba română)
Dacă ești interesat/ă să aplici pentru acest post, apăsați butonul ”Aplică” și completați formularul cu numele, numărul de telefon și adresa dumneavoastră de e-mail și încărcați documentele necesare!
Pentru a trimite mai multe documente, este necesar să le selectați simultan în caseta de încărcare (de exemplu, folosind combinația de taste CTRL+Click sau SHIFT+Click).
Pentru încărcarea documentelor, recomandăm formatul .pdf. Pentru a realiza o conversie din formatul .docx în formatul .pdf, puteți utiliza funcționalitatea de export din Microsoft Word sau unelte online. Pentru a realiza o conversie între formatele grafice, precum .png sau .jpg, și formatul .pdf, utilizați unelte online.
Important
* Vă informăm că în contextul numărului mare de aplicații primite, doar candidații selectați pentru lista scurtă vor fi contactați pentru a participa la etapa următoare a procesului de selecție. Vă apreciem înțelegerea și vă dorim succes în continuare.
* Prin aplicarea la acest post, vă dați acordul pentru folosirea datelor dumneavoastră cu caracter personal doar în scopul recrutării, în conformitate cu Regulamentul General privind Protecția Datelor (GDPR).
Aplicare pe website-ul angajatorului
Procesul de aplicare se va desfășura pe website-ul angajatorului. După ce apeși pe „Aplică”, vei fi redirecționat către website-ul respectiv.