Angajam Economist
CONSTANT SECURITY SRL Află mai multe
Salariu
5 000 - 7 000 lei
Localizare
Ilfoveni
Tip contract
Nedeterminat
Tip job
Norma intreaga
Locatie
Ilfoveni
Descriere
Full Time
Entry -Level ( 2 Ani), Mid-Level (2-5 Ani)
5000 - 7000 RON Net
Candidatul Ideal
Suntem în căutarea unui coleg(ă) dedicat(ă) și orientat(ă) spre rezultate, care să ne sprijine în gestionarea eficientă a proceselor comerciale și administrative. În acest rol, vei avea o contribuție esențială în procesul de facturare și gestionare, asigurând un suport operațional de înaltă calitate pentru echipa noastră.
Cerințe:
- Experiență anterioară în domeniul financiar-contabil, Back Office, sau roluri similare;
- Abilități avansate de utilizare a Microsoft Word si Excel (funcții complexe);
- Atentie deosebita in analizarea datelor financiare și contabile, cu atenție la detalii si capacitatea de a lua decizii;
- Abilități excelente de comunicare, organizare și planificare, capabil(ă) să gestionezi simultan mai multe sarcini (multitasking);
- Spirit de echipa, dorinta dе a învăța lucruri noi;
- Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu sau avansat (obilgatoriu);
- Disponibilitate pentru deplasari la evenimente sau workshop-uri (atunci cand este cazul);
- Permis conducere cat B.
Dacă ești o persoană orientată spre detalii, cu abilități excelente de analiză și îți dorești să faci parte din echipa Constant Security, inseamna ca iti vei asuma urmatoarele responsabilități:
- Administrare gestiunilor aflate in responsabiliate si analiza documentelor de intrare-iesire din cadrul societatii , asigurându-te că toate detaliile financiare sunt corect implementate și actualizate;
- Asigurarea desfasurarii in bune conditii a unor operatiuni specifice activitatii financiar-contabile (decontare cu furnizorii si beneficiarii, inregistrarea contractelor și verificarea conformității acestora cu condițiile comerciale stabilite, emitere facturi, reglare balante de stocuri, analiza lunara a conturilor etc.);
- Realizarea rapoartelor de activitate specifice postului;
- Comenzi si livrari periodice de marfa prin asigurarea evidentei cantitative si valorice a stocului societatii si inventarirea acestuia;
- Operarea si analiza incasarilor si platilor prin banca, urmarirea documentelor, conform procedurilor de lucru ale societatii.
Beneficii:
Salariu competitiv și bonusuri de performanță raportat la valoarea pe care o poţi aduce în cadrul companiei noastre;
Oportunități de dezvoltare profesională și traininguri specifice;
Mediu de lucru dinamic și provocator, într-o echipă prietenoasă;
Posibilitatea de a-ți dezvolta abilitățile într-un domeniu comercial în continuă creștere.
Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?