Navighează la conținutul principal
Chat

Notificari

Adaugă anunț nou
Postat Azi la 12:44

Angajăm Coordonator Recepție și Comenzi - Service Auto

Localizare

Geamana

Tip contract

Nedeterminat

Tip job

Norma intreaga

Locatie

Geamana

Descriere

Căutăm o persoană organizată și responsabilă pentru a se alătura echipei noastre la Power Service.

Dacă ești pasionat de domeniul auto și ai abilități de gestionare și comunicare, te invităm să aplici!

Responsabilități principale:

• Recepționarea clienților și preluarea solicitărilor acestora;

• Identificarea pieselor auto in soft-urile dedicate;

• Gestionarea comenzilor de piese auto (plasarea comenzilor către furnizori, urmărirea livrărilor și stocurilor);

• Menținerea evidenței pieselor din stoc și actualizarea bazei de date;

• Crearea de oferte personalizate pentru piese auto, în funcție de nevoile și cerințele clienților noștri.

• Comunicarea eficientă cu echipa de mecanici pentru a asigura un flux optim al lucrărilor;

• Utilizarea competentă a programelor din Microsoft Office si a altor programe specifice pentru emiterea facturilor și gestionarea documentelor legate de activitatea service-ului;

• Răspuns prompt la solicitările telefonice sau pe email ale clienților.

Cerințe:

• Experiență în domeniul auto sau în gestionarea comenzilor (constituie un avantaj);

• Abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții;

• Capacitate de organizare și gestionare a timpului;

• Cunoștințe de bază de operare PC (pachet Microsoft Office, programe de gestiune);

Ce oferim:

• Pachet salarial avantajos

• Mediu de lucru dinamic, într-o echipă prietenoasă și profesionistă;

• Oportunități de dezvoltare profesională;

• Reduceri pentru serviciile oferite de service-ul nostru.

Dacă te regăsești în descrierea de mai sus, trimite-ne CV-ul tău.

Te așteptăm să faci parte din echipa noastră!

Aplica
ID: 282102419

Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?

Descarca aplicatia pentru telefonul tau