Angajăm Coordonator Recepție și Comenzi - Service Auto
Localizare
Geamana
Tip contract
Nedeterminat
Tip job
Norma intreaga
Locatie
Geamana
Descriere
Căutăm o persoană organizată și responsabilă pentru a se alătura echipei noastre la Power Service.
Dacă ești pasionat de domeniul auto și ai abilități de gestionare și comunicare, te invităm să aplici!
Responsabilități principale:
• Recepționarea clienților și preluarea solicitărilor acestora;
• Identificarea pieselor auto in soft-urile dedicate;
• Gestionarea comenzilor de piese auto (plasarea comenzilor către furnizori, urmărirea livrărilor și stocurilor);
• Menținerea evidenței pieselor din stoc și actualizarea bazei de date;
• Crearea de oferte personalizate pentru piese auto, în funcție de nevoile și cerințele clienților noștri.
• Comunicarea eficientă cu echipa de mecanici pentru a asigura un flux optim al lucrărilor;
• Utilizarea competentă a programelor din Microsoft Office si a altor programe specifice pentru emiterea facturilor și gestionarea documentelor legate de activitatea service-ului;
• Răspuns prompt la solicitările telefonice sau pe email ale clienților.
Cerințe:
• Experiență în domeniul auto sau în gestionarea comenzilor (constituie un avantaj);
• Abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții;
• Capacitate de organizare și gestionare a timpului;
• Cunoștințe de bază de operare PC (pachet Microsoft Office, programe de gestiune);
Ce oferim:
• Pachet salarial avantajos
• Mediu de lucru dinamic, într-o echipă prietenoasă și profesionistă;
• Oportunități de dezvoltare profesională;
• Reduceri pentru serviciile oferite de service-ul nostru.
Dacă te regăsești în descrierea de mai sus, trimite-ne CV-ul tău.
Te așteptăm să faci parte din echipa noastră!
Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?