Localizare
Sibiu
Tip contract
Nedeterminat
Tip job
Norma intreaga
Descriere
Responsabilități
Contabilitate primară
Introducerea recepțiilor de marfă (NIR) și verificarea facturilor de intrare
Pregătirea rapoartelor de producție
Verificarea rambursurilor și reconcilierea extraselor bancare (lei, HUF, EUR, USD)
Gestionarea documentelor contabile zilnice (registru casă/bancă)
Pregătirea și punerea la dispoziție a documentelor de profitabilitate solicitate de administrator (lunar)
Analiza constantă a costurilor totale ale companiei și analiza punctuală a profitabilității produselor vândute
Pregătirea documentelor contabile până la balanță și bilanț
Administrativ / HR
Întocmirea statelor de plată, adeverințelor și tichetelor de masă
Gestionarea angajărilor în Revisal / REGES
Pregătire și oferire adeverințe și documente solicitate de către angajați
Programe utilizate
SAGA – cunoaștere obligatorie
Cerințe esențiale
Minim 2 ani experiență în contabilitate primară
Studii superioare de specialitate (Facultatea de Științe Economice)
Experiență ideală în contabilitate pentru business-uri cu vânzare online și/sau producție
Să îți placă domeniul contabilității
Atenție la detalii, corectitudine, integritate și dorință de perfecționare continuă
Spirit organizat, muncitor și cu energie pozitivă
Inițiativă, punctualitate și eficiență în rezolvarea problemelor
Program de lucru
Se lucrează preponderent de la birou (Oras Cisnadie)
Program stabil: Luni – Vineri (08:00 – 17:00- o ora pauza de masa)
Ce oferim
Pachet salarial competitiv, adaptat experienței
Tichete de masă și beneficii suplimentare
Mediu de lucru prietenos
Prime de prezență, Crăciun, Paște și concediu de vară;
Bonusuri pentru performanță și implicare;
Suport pentru decontarea transportului.
Pentru detalii trimite CV-ul pe WhatsApp sau sună la numărul din anunt.
Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?