Navighează la conținutul principal
Chat

Notificari

Adaugă anunț nou
Postat 24 iulie 2025

Angajam coleg(a) contabilitate primara

Mediaconcept Află mai multe

Salariu

4 000 - 4 500 lei

Localizare

Craiova

Tip contract

Nedeterminat

Tip job

Norma intreaga

Locatie

Craiova

Descriere

Suntem în căutarea unei persoane organizate, responsabilă și atentă la detalii pentru poziția de Contabil Evidență Primară într-o companie din domeniul producției de textile. Rolul presupune gestionarea documentelor de bază, urmărirea fluxurilor de materiale și colaborarea cu mai multe departamente interne și externe.

Responsabilități principale:

1. Producție

Recepționarea materialelor fizic și scriptic

Întocmirea bonurilor de consum conform rețetarelor

Urmărirea documentelor și gestionarea relației cu croitoriile subcontractate

Întocmirea rapoartelor de producție (consumuri, realizări, pierderi)

Obținerea codurilor UIT pentru achizițiile/livrările de produse finite

2. Casierie și plăți

Evidența casieriei: registru de casă, plăți, încasări

Întocmirea și încărcarea ordinelor de plată în relația cu Trezoreria, prin SPV

Urmărirea termenelor de plată către furnizori și menținerea actualizată a situației de plăți

3. Întocmire și gestionare documente

Arhivarea documentelor, listarea facturilor din SPV folosind aplicația UP Factura și predarea acestora către departamentul de contabilitate

Urmărirea și arhivarea documentelor justificative pentru facturare (procese verbale, CMR, avize, comenzi)

Înregistrarea și urmărirea documentelor comerciale în softul Oblio

Inventarierea furnizorilor, în colaborare cu departamentul contabil

Solicitarea și punctarea documentelor de la furnizori/parteneri

Verificarea concordanței între facturi, comenzi și recepții

Susținerea activității de audit (intern/extern) prin pregătirea documentelor necesare

Pregătirea dosarelor pentru inspecții de muncă, ITM, ANAF (doar documentar, fără reprezentare)

4. Resurse Umane

Gestionarea și arhivarea dosarelor de personal (contracte de muncă, acte adiționale, decizii, fișe de post, adeverințe etc.)

Comunicarea locurilor de muncă vacante și ocuparea acestora către ANOFM, prin platforma PULS ANOFM (anexele 1A și 1B)

Întocmirea și actualizarea pontajelor de prezență

Încărcarea și actualizarea datelor în platformele de stat: Revisal, SPV, platforma pentru șomaj, PULS ANOFM

Cerințe

Experiență relevantă în evidență primară (preferabil în mediu de producție)

Cunoștințe solide de operare PC (Excel, Word)

Cunoștințe de facturare și experiență cu Oblio sau alte softuri similare – constituie avantaj

Cunoștințe privind întocmirea avizelor de însoțire a mărfii pentru transport – constituie avantaj

Familiaritate cu UP Factura / SPV – constituie avantaj

Capacitate de organizare, atenție la detalii, confidențialitate

Abilități de comunicare și spirit de echipă

Aplica
ID: 290407943

Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?

Descarca aplicatia pentru telefonul tau