Navighează la conținutul principal
Chat

Notificari

Adaugă anunț nou
Postat 06 octombrie 2025

Angajam coleg in Departamentul Tehnic

HEYLUX

Salariu

9 000 - 10 000 lei

Localizare

Alexandru cel Bun

Tip contract

Nedeterminat

Tip job

Norma intreaga

Localizare

Strada Niciman 2B

700521 Alexandru cel Bun

VEZI INDICAȚIILE

Descriere

Departamentul tehnic are ca scop principal buna funcționare a studioului in relație cu:

  • echipamentele IT, echipamente periferice specifice (domeniului de activitate) si non specifice

  • Aspecte administrative, de facility, mentenanta  si logistica - instalație (de baza) electrica , termica, climatizare, buna funcționare a oricărui element de tine de spațiul de birouri. 

  • Furnizori specifici autorizație de managementul companiei 

Departamentul funcționează pe baza principiilor de rapiditate, proactivitate, calitate, comunicare, cooperare si colaborare. 

*Activitatile specifice fisei postului sunt valabile pentru toate locurile  ce aparțin de angajator. 

*Activitatile specifice fisei postului sunt valabile si pentru locatiile francizelor atunci cand acestea pot fi realizare remote. 

1.  Asistență tehnică și suport zilnic: 

    - Colaborează cu trainerii(fizic, online, telefonic) pentru a identifica și rezolva problemele tehnice. 

    - Verifică funcționarea optimă a echipamentelor (TV-uri, camere de supraveghere, poze/video, topuri online, telefoane, tablete etc) si notifica sau soluționează acolo unde este cazul.

    - Monitorizează starea modelelor online și se asigură că imaginea, sunetul, funcționarea echipamentelor adiționale, conexiunea la internet etc sunt corespunzătoare (conform standardelor studioului) si notifica trainerii si/sau soluționează acolo unde este cazul. 

- Prioritizeaza întotdeauna modelele afectate in timpul streamului. Scopul este ca nici un model ce se afla in tura sa nu fie împiedicat a desfășura activitatea din motive ce țin de dreptul tehnic. Atunci cand trebuie soluționate probleme apărute pentru modele in paralel din doua sedii diferite (sediul central si francize), prioritate vor avea modelele din sediul principal (Iași). 

2.  Mentenanță și verificări periodice:

    - Verifică Teams mail, Whatsapp, Trello etc (si/sau alte aplicații de comunicare pe care compania le folosește)pentru modificări de proceduri, cereri, informații noi și probleme tehnice raportate apoi notifica ca luat la cunostinta si un estimat pentru timpul de soluționare a cererilor si problemelor tehnice.

    - Asigură buna funcționare a PC-urilor din studio, incluzând reinstalarea sistemelor de operare și software-urilor.

    - Desprafuieste și curăță PC-urile utilizând compresorul.

    - Repară imprimantele și alte echipamente electronice, când este necesar.

    - Verifică și întreține infrastructura tehnică, precum becuri, prize, cable management și alte componente electrice.

- responsabil de buna funcționare a garanțiilor echipamentelor tehnice, tine legatura cu furnizorii acestora in vederea expedierii/reparațiilor/inlocuirii/receptionarii produselor aflate in garantie

3.  Reparații și întreținere generală (Facility)

    - Realizează reparații minore în studio, cum ar fi: uși, clanțe, sisteme sanitare etc.

    - Instalează sau înlocuiește cabluri de internet și alte echipamente de rețea.

    - Repară și actualizează dispozitivele specifice (e.g., sexmachines etc).

 - Realizează măsurători și asistă echipa în proiectele de renovare.

4.  Logistică și management:

    -  Recepționează colete și consumabile, inclusiv ajutor la descărcarea acestora

    - Asistă echipa de curățenie în organizarea consumabilelor HORECA.

    - Parchează și încarcă vehicule la stația de încărcare.

    - Participă la achiziții de urgență pentru studio. 

5.  Activități adiționale:

    - Ajută la configurarea și mutarea echipamentelor în camere (e.g., sexmachines, ring light-uri, decor).

    - Oferă suport pentru echipa de marketing, inclusiv moderare pe social media, atunci când este necesar.

    - Organizează biroul tehnic și menține curățenia acestuia.

- Creaza sau lucrează rapoarte sau documente ce agrega date necesare echipei de management sau colegilor atunci cand este necesar si are acces la acestea

- Creare si oferire de training specializat colegilor din sedii sau din lanțul de francize. 

- Oferă suport de la distanță (din sediul principal) francizelor. 

- Comunica proactiv, înțelege nevoile, oferă feedback si oferă previziunea timpului si a completarii sarcinilor de lucru catre colegii din echipa proprie, colegii din alte departamente, echipei de management. 

- Dezvoltarea continua a abilităților si cunoștințelor din domeniul de activitate. 

8.   Abilități necesare:

- Cunoștințe tehnice (hardware/software).

- Abilități de rezolvare a problemelor și întreținere echipamente.

- Abilități de lucru in diferite activități de facility si întreținere a spațiului de birouri 

- Capacitate de organizare și multitasking.

- Disponibilitate pentru deplasări și suport în afara programului standard.(ca excepție la nevoie si discutat de comun acord in prealabil)

Relaționare:

- Rapoarte directe către managerul tehnic si/sau administratorul locației.

- Colaborare cu traineri, modele, echipă de curățenie și alte departamente.

- Relationare cu parti terte (colaboratori, furnizori, curieri etc) "

Aplica
ID: 293565741

Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?

Descarca aplicatia pentru telefonul tau