Angajăm Asistentă birou administrativ
Salariu
3 000 lei
Localizare
Oradea
Tip contract
Determinat
Tip job
Norma intreaga
Locatie
Oradea
Descriere
Căutăm o colegă pentru rolul de Asistent administrativ la biroul din Oradea pentru a asigura suportul operațional și administrativ al companiei, prin gestionarea documentelor, întocmirea rapoartelor, centralizarea datelor și menținerea unei bune comunicări cu departamentele interne.
Ce vei face:
• Vei introduce și actualiza datele în aplicații și rapoarte Excel;
• Vei întocmi și transmite rapoarte periodice;
• Deplasări la punctele de interes(necesită permis auto și disponibilitate pentru condus).
Ce ne dorim de la tine:
• Studii medii sau superioare (avantaj domeniul economic/administrativ);
• Cunoștințe solide de operare PC (Microsoft Office, Excel; programe de gestiune sau facturare – ex. SAGA – constituie un plus);
• Atenție la detalii și capacitate bună de organizare;
• Abilități de comunicare și lucru în echipă;
• Permis de conducere categoria B și disponibilitate pentru deplasări;
• Disponibilitate la locul de muncă peste program.
Competențe cheie:
• Operare și analiză date în Excel (tabele pivot, formule, grafice etc.);
• Programe de gestiune sau facturare – ex. SAGA
• Gestionarea simultană a mai multor sarcini;
• Orientare către rezultate și respectarea termenelor;
• Confidențialitate și responsabilitate.
Ce oferim:
• Salariu NET 3000 lei;
• Program de L-V de la 09:00-17:00;
• Venituri extra pentru ore suplimentare;
• Contract de muncă pe perioadă determinată după perioada de probă se trece pe perioadă nedeterminată;
• Mediu de lucru stabil și colegial;
• Instruire la locul de munca. ( 1 săptămână)
• Mașină de serviciu pentru deplasările în timpul programului.
Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?