Angajam asistent secretariat
Salariu
3 500 - 4 100 lei
Localizare
Ceptura de Jos
Tip contract
Nedeterminat
Tip job
Norma intreaga
Locatie
Ceptura de Jos
Descriere
Angajam asistent pentru activitati de secretariat , protocol, relatii cu clientii.
Cerinte
-studii medii sau superioare finalizate
-cunostinte solide de operare PC (MS Office, internet ,e-mail)
-abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa
-capacitate buna de organizare, planificare si atentie la detalii
-abilitatea de a gestiona simultan mai multe sarcini si de a respecta termene limita
atitudine proactiva si orientare catre solutii
-experienta anterioara intr-o pozitie similara constituie un avantaj
-cunoasterea unei limbi straine de circulatie internationala (engleza, preferabil) reprezinta un plus
Principalele atributii si responsabilitati:
- desfasoara activitati administrative si de secretariat pentru a sprijinii eficient activitatea managerului si a echipei
- gestioneaza registrul de intrare-iesire pentru documente si asigura arhivarea corespunzatoare a acestora
- preia , directioneaza si urmareste apelurile telefonice si mesajele primite
-mentine relatia cu clientii si partenerii companiei , asigurand o comunicare profesionista si prompta
-redacteaza , primeste si transmite corespondenta (scrisori, e-mailuri, memo-uri) , cu respectarea termenelor stabilite
- asigura confidentialitatea informatiilor gestionate si respecta procedurile interne
Persoanele interesate sunt rugate sa trimita un CV pe adresa de email.
Pentru detalii -07******00
Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?