Salariu
2 700 - 3 300 lei
Localizare
Iasi
Tip contract
Nedeterminat
Tip job
Norma intreaga
Descriere
Responsabilități:
Preluarea apelurilor telefonice si mail de la clienti
Intocmeste oferta de pret in functie de solicitarile clientilor
Atribuie comenzile catre colegi pentru executarea acestora
Programarea întâlnirilor și gestionarea agendei managerului
Coordonarea comunicării interne și externe
Asigură păstrarea registrului unic de intrări / ieșiri al societati
Păstrează confidențialitatea tuturor informațiilor referitoare la organizație
Asigura activitatea de curierat pentru solicitarile de catre angajatii firmei
Duce la îndeplinire orice sarcină trasată de superiorul direct
Tine o evidență a tuturor numerelor de telefon, mail
Răspunde de redactarea de adeverințe, cereri diverse, delegații respectând formatele utilizate în firmă
Intocmește situații sau documente la cererea superiorului direct
Asigura suportul pentru orice verificare și control alaturi de superiorul direct
Face aranjamente de ordin logistic și administrativ pentru ședințe și întâlniri
Cerințe:
Experiență anterioară în rol similar (constituie avantaj)
Cunoștințe de operare PC (Microsoft Office, e-mail)
Abilități excelente de comunicare și organizare
Atenție la detalii și capacitate de multitasking
Bune abilitati de comunicare; lucru in echipa; organizare și stabilirea prioritatilor in activitatea profesionala
Abilitatea de pastrare a confidentialitatii activitatii profesionale
Abilitatea de a face managementul mai multor sarcini simultan, promptitudine și responsabilitate
Persoana proactivă, dinamica
Informații suplimentare:
Tipul contractului este pe durată nedeterminată, cu normă întreagă și prezență la locul de muncă. Oferim un mediu de lucru dinamic și oportunități de dezvoltare profesională. Dacă sunteți interesat de această poziție, vă rugăm să transmiteți un CV cu poză. Vă mulțumim!
Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?