- Pagina principală
- Locuri de munca
- Personal administrativ - secretariat
- Asistent manager si secretariat
- Asistent manager si secretariat - Bucuresti - Ilfov
- Asistent manager si secretariat - Bucuresti
- Asistent manager si secretariat - Sectorul 5
Angajam Asistent Manager/ Secretara
Salariu
3 600 - 3 700 lei
Localizare
Bucuresti, Sectorul 5
Tip contract
Nedeterminat
Tip job
Full time
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Descriere
studii finalizate - cunostinte excelente de limba romana si de limba engleza (scris si vorbit);
permis conducere categoria B ( reprezinta avantaj)
Experienta in relatiile directe cu clientii (callcenter sau/si vanzari); -Studii superioare cu diploma dе absolvire sau in curs; -Cunostinte dе limba engleza, minim nivel mediu; -Cunostinte solide dе operare MS Office (Excel, utilizare formule, grafice, etc.); -Abilitati dе navigare pe internet, dе culegere si centralizare a informatiilor;
facturare ( SMARTBILL)
pontaje
plati interbancare
protocol
cunostinte operare in Word, Outlook, Excel, Power Point, navigare Internet;
experienta in activitati de secretariat constituie un avantaj;
spirit de echipa;
entuziasm si atitudine pozitiva;
capacitatea de a lucra atat individual cat si in echipa.
Descrierea jobului
Preluarea si transmiterea mesajelor telefonice, a corespondentei, asigurarea protocolului pentru intalnirile managementului companiei;
Informarea angajatilor cu privire la eventualele mesaje telefonice preluate;
Redactarea de documene conform solicitărilor ;
Traduceri a textelor in limba Engleza.
Administrеazа si dеzvoltа mаgаzinul onlinе, rеlаtiа cu cliеntii, furnizorii si pаrtеnеrii; Completеаzа si аctuаlizеаzа sortimеntul dе produse, prеturilе, spеcificаtiile si cаrаcteristicilе acеstora; Verificа pеriodic ofеrtеlе furnizorilor, аctuаlizeaza cаtаlogul dе produsе si listelе gеnеrale dе preturi; Administrеаza si coordonеaza relatia cu partenerii de webdesign, online marketing, hosting, etc.
Inregistrarea de documente, xerox copii, stampilarea, scanarea, indosarierea, arhivarea diverselor documente ale companiei, repartizarea documentelor in companie;
Redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice;
Transmiterea documentelor prin posta, fax, e-mail; preluarea / predarea corespondentei.
Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei;
Gestionarea relatiei cu diversi furnizori de servicii.
Alte activități de secretariat dispuse de managementul companiei.
Localitate
Bucuresti, Sectorul 5
Bucuresti - Ilfov
Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?