Navighează la conținutul principal
Chat

Notificari

Adaugă anunț nou
Postat Azi la 09:15

Angajam Asistent Manager cu atribuții de Marketing

Localizare

Oradea

Tip contract

Nedeterminat

Tip job

Norma intreaga

Localizare

410605 Oradea

Descriere

Organizație cu expansiune mondială  anunță deschiderea procesului de selecție pentru ocuparea postului de Asistent Manager cu atribuții de Marketing,

Responsabilități generale ale postului

A. Activități de asistență managerială

  • Gestionarea agendei managerlui general și administrarea programului de întâlniri;

  • Organizarea și coordonarea ședințelor, întâlnirilor de lucru și deplasărilor;

  • Redactarea și arhivarea proceselor-verbale, notelor interne și documentelor administrative;

  • Monitorizarea implementării deciziilor adoptate în cadrul ședințelor;

  • Comunicarea instituțională cu structurile din subordine

  • Coordonarea și urmărirea unor proiecte, task-uri și echipe desemnate.

B. Activități în sfera Marketing & Social Media

  • Administrarea și actualizarea conturilor oficiale în mediul online;

  • Dezvoltarea și implementarea strategiilor de comunicare digitală;

  • Creșterea vizibilității și a nivelului de awareness al activităților organizației

  • Elaborarea de materiale de promovare (texte, imagini, materiale video);

  • Planificarea și monitorizarea campaniilor de comunicare privind proiectele organizației;

  • Asigurarea coerenței imaginii publice a organizației în toate mediile de comunicare.

Cerințe pentru ocuparea postului

  • Studii superioare finalizate sau în curs (management, comunicare, marketing sau domenii conexe constituie avantaj);

  • Excelente abilități de comunicare verbală și în scris;

  • Competențe solide de utilizare a pachetului Microsoft Office;

  • Capacitate foarte bună de organizare, prioritizare și gestionare simultană a mai multor activități;

  • Atenție sporită la detalii, seriozitate și responsabilitate;

  • Abilitatea de a lucra în echipă, precum și independent, cu inițiativă și profesionalism;

  • Experiența anterioară în marketing, comunicare sau asistență managerială constituie avantaj;

  • Disponibilitate pentru participarea la evenimente, ședințe sau deplasări specifice activității.

Oferim

  • Posibilitatea de a activa într-o organizație națională cu tradiție și prestigiu;

  • Implicare directă în proiecte strategice și activități cu impact la nivel național și internațional;

  • Mediu de lucru profesionist și oportunități de dezvoltare;

  • Contract de muncă și pachet salarial competitiv, în raport cu responsabilitățile postului.

Cei interesați sunt rugați să transmită:

  • CV actualizat

  • Scrisoare de intenție

la adresa de e-mail postata.

Aplica
ID: 296471964

Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?

Descarca aplicatia pentru telefonul tau