
Salariu
3 000 - 4 500 lei
Localizare
Oradea
Tip contract
Nedeterminat
Tip job
Norma intreaga
Locatie
Oradea
Descriere
Cautam in echipa noastra asistent manager-ul potrivit pentru etapa in care ne gasim.
Oare esti tu?
Descrierea jobului (Ce asteptam de la tine):
Responsabilitati operationale - Clienti , retururi, administrativ
Gestionarea contabilitatii primare.
Monitorizarea vanzarilor, pierderilor, profitabilitatii (Magazin, Service, On-line)
Analiza cheltuielilor si propunerea de solutii de optimizare.
Evaluarea respectarii responsabilitatilor zilnice pentru echipa.
Monitorizarea Kpi financiar si echipa.
Creerea de procese si proceduri de lucru( unde este cazul)
Gestionarea documentatiei si relatiilor cu institutii publice in vederea obtinerii de credite sau proiecte de finantare ( cand este cazul)
Abilitati dezvoltate in munca administrativa, gestionare in evalurea si formule de calcul in monitorizarea vanzarilor, profitabilitatii.
Abilitatea de a veni cu idei si solutii pentru dezvoltare.
Cum ar trebui sa fi:
Persoana integra cu coloana vertebrala.
Foarte atenta la detalii si sa iubesti cifrele.
Capacitate de organizare şi planificare a activităţilor curente, si stabilirea prioritatilor
Atentie distributiva, capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan;
Abilitati de comunicare si de lucru in echipa.
Deschisa la a invata lucruri noi, disciplinata si responsabila
Stabila, doritoare si entuziasmata de munca la birou, careia sa ii placa provocarile si sa fie activa, primind cu bucurie noutatile si avand dorinta de invatare si crestere profesionala.
Dinamica, energica, curajoasa, cu dorinta de a excela in munca ei.
Rezistenta la stres si la situatii neprevazute.
Ce este nevoie sa cunosti:
Abilitati avansate de utilizare Excel sau asemanator.
Abilitati avansate de utilizare a calculatorului si in on-line. (scris rapid , prescurtari, etc.)
Cunoasterea programului de gestiune SmartBill, Oblio reprezinta un avantaj
Cunoaşterea limbii engleze la un nivel mediu, si altor limibi straine constituie avanataj.
Cine suntem?
Motorevolution Franchise este o firma care se ocupa cu solutii pentru cei care aleg mobilitatea pe vehicule electrice pe 2 sau 3 roti (Trotinete, biciclete, scutere, tricicluri) in Oradea, si imprejurimi.
Vindem si on-line
De ce sa lucrezi cu noi?
Pentru ca ne place sa lucram intr-un mediu placut in care ne respectam unii pe altii.
Pentru ca dorim sa il onoram pe Dumnezeu prin munca noastra zilnica.
Pentru ca suntem concentrati pe respectul fata de oameni si punem pret pe dezvoltarea si evolutia personala a fiecarui membru din echipa.
Pentru ca ne place sa lucram organizat cu atentie spre rezultate si performanta.
Pentru ca dorim sa atingem excelenta, actionand pas cu pas, in mod consecvent.
Pentru ca respectam principiile crestine care tin de corectitudine, seriozitate si asumarea responsabilitatii.
Pentru ca nu ne place si nu pierdem timpul cu barfa sau discutii care nu ne consolideaza.
Ce oferim:
Angajare cu program Full Time de la 8:30 - 17:00 si flexibil dupa cerinte, cand e cazul
Salariu fix pe care il stabilim la inceput pe baza experientei. + grafic de marire de salariu pe baza de performanta in primele 3 luni.
Daca rezonezi cu informatiile de mai sus, atunci este posibil sa fi colega potrivita, pe care o asteptam cu drag in echipa noastra.
Angajarea se va face de la inceputul lunii August 2025 pe baza evaluarii raspunsurilor primite.
Vom lua in considerare doar persoanele care raspund completand folmularul de aplicare din anunt.
Aplicare pe website-ul angajatorului
Procesul de aplicare se va desfășura pe website-ul angajatorului. După ce apeși pe „Aplică”, vei fi redirecționat către website-ul respectiv.