Navighează la conținutul principal
Chat

Notificari

Adaugă anunț nou
Postat Azi la 09:39

Angajăm Asistent Manager

Bestcons

Localizare

Oradea

Tip job

Norma intreaga

Locatie

Oradea

Descriere

Căutăm o persoană responsabilă și implicată, care să sprijine activ managementul firmei și să coordoneze activitățile zilnice de birou.

• Cerințe:

Experiență în muncă administrativă sau post similar (minim 2 ani)

Cunoștințe solide de Microsoft Office (în special Excel)

Experiență în contabilitate primara constituie avantaj

Abilități de organizare și prioritizare

Empatie și răbdare

Spirit de echipă și capacitatea de a îndruma colegii de birou

Permis de conducere categoria B (deplasări între punctele de lucru și instituții)

Disponibilitate de a rămâne peste program, când este necesar

Constituie avantaj:Experiență în vânzări online (ex.gestionare anunțuri, platforme OLX, rețele sociale)

• Responsabilități:

Asistență zilnică acordată managerului

Coordonarea activităților de birou și a echipei administrative

Gestionarea documentelor, programărilor și comunicării interne

Suport în relația cu clienții, furnizorii și autoritățile

• Program: Luni–Vineri, 9:00–17:00 (flexibilitate când e nevoie)

• Beneficii:

Salariu motivant, în funcție de experiență și abilități

Mediu de lucru profesionist

Posibilitate de creștere profesională

•Trimite CV tău in format PDF mesaj direct Olx.

Aplica
ID: 289139018

Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?

Descarca aplicatia pentru telefonul tau