Navighează la conținutul principal
Chat

Notificari

Adaugă anunț nou
Postat 06 noiembrie 2025

Angajam Asistent Manager

Localizare

Galati

Tip contract

Nedeterminat

Tip job

Norma intreaga

Localizare

Galati

Descriere

Societatea privata SC DRG Electrica  SRL ,  cauta colega asistent manager.

Societatea activează in domeniul instalațiilor electrice ,sistemelor de securitate si a securitatii la incendiu.

Ce oferim?

-          Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și profesionist;

-          Implicare în proiecte cu impact real;

-          Posibilități de dezvoltare profesională;

Candidatul ideal:

-          Persoană organizată, atentă la detalii și proactivă;

-          Abilități de comunicare și lucru în echipă;

-          Experiență în activitatea de secretariat;

-         Experiență în utilizarea programelor de tip Office;

-         Experiență anterioară într-un rol similar (constituie un avantaj);

-         Excelente abilități de comunicare și relaționare interpersonală;

-          Atenție la detalii, organizare și rigurozitate;

Asistentul manager va avea următoarele responsabilități:

-          Asistarea managerului în organizarea și centralizarea activităților zilnice ale echipelor;

-          Activitati de secretariat;

-          Gestionarea și planificarea întâlnirilor, evenimentelor și călătoriilor de serviciu;

-          Scanarea, îndosarierea și arhivarea documentelor;

-          Atribuții administrative (aprovizionare/comandă consumabile, papetărie, protocol, etc;

-          Ȋntocmire AWB-uri pentru transmiterea corespondenței;

-          Depunere/ridicare documente la diverse instituţii/colaboratori;

-          Păstrarea relaţiei cu furnizorii, clienţii și colaboratorii;Transmitere de cereri de oferta si centralizarea acestora;Prezentarea celei mai bune oferte in timpul stabilit cu managerul;

-          Verificarea corectitudinii şi conformităţii documentelor administrative;

-           Alte activități administrative conform necesităților organizației

-          Gestionarea agendei și organizarea întâlnirilor;

-           Redactarea și trimiterea de email-uri și corespondență;

-           Colaborarea cu departamentele firmei;

-           Întocmirea și actualizarea bazelor de date cu candidați/colegi;

-           Menținerea unui mediu de lucru organizat , eficient si ingrijit;

-           Alte sarcini administrative, după caz;

Ești o persoană organizată, responsabilă și cu excelente abilități de comunicare? Ai o atitudine pozitivă și ești dornică să înveți lucruri noi? Dacă da, te așteptăm în echipa noastră!

Transmite-ne CV-ul tău și te vom contacta dacă te potrivesti cerințelor postului.

In același timp poți suna la 07******06 pentru detalii.

Sediu+Birou – Bdul Siderurgistilor ,Nr.75 ,Galati

Aplica
ID: 295187790

Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?

Descarca aplicatia pentru telefonul tau