Angajam asistent manager
Localizare
Bucuresti, Sectorul 4
Tip contract
Nedeterminat
Tip job
Norma intreaga
Localizare
Bucuresti, Sectorul 4
Descriere
Angajam Asistent Manager – Cunostinte avansate Office + Abilitati de comunicare
Cautam o persoana organizata, responsabila si proactiva pentru pozitia de Asistent Manager, care sa se alature echipei noastre. Rolul implica activitati administrative, comunicare directa cu clientii si colaboratorii, redactare documente, precum si sarcini ce tin de suport operational si promovare vizuala.
Cerinte:
Cunostinte avansate de Microsoft Office (in special Word si Excel – functii, tabele, formule, formatare avansata etc.);
Cunostinte medii in Canva sau alte programe de editare grafica (Photoshop, Figma etc.) – pentru crearea si editarea de materiale vizuale simple (pliante, prezentari, postari online);
Abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa – vei interactiona telefonic si pe e-mail cu clienti, colaboratori si furnizori;
Capacitatea de a lucra organizat, atent la detalii si de a gestiona mai multe sarcini simultan;
Experienta anterioara in redactarea si editarea ofertelor comerciale si a contractelor reprezinta un avantaj.
Responsabilitati:
Raspuns la apeluri telefonice si e-mailuri din partea clientilor sau colaboratorilor;
Redactarea, editarea si trimiterea ofertelor si contractelor;
Organizarea documentelor interne si actualizarea bazelor de date;
Crearea de materiale vizuale simple pentru prezentari sau promovare (in Canva sau alt program similar);
Suport pentru activitatile managerului si echipei – programari, corespondenta, follow-up;
Mentinerea unei comunicari clare si eficiente cu toate partile implicate in activitatea companiei.
Oferim:
Mediu de lucru profesionist, dar prietenos;
Posibilitatea de a invata si de a te dezvolta intr-o echipa dinamica;
Program de lucru stabil si salariu motivant (discutat la interviu);
Posibilitate de implicare activa in proiecte variate.
Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?