- Pagina principală
- Locuri de munca
- Personal administrativ - secretariat
- Asistent manager si secretariat
- Asistent manager si secretariat - Prahova
- Asistent manager si secretariat - Ploiesti
Angajam asistent manager
Localizare
Ploiesti
Tip contract
Nedeterminat
Tip job
Full time
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Descriere
Angajam asistent manager
Responsabilitati:
Elaborarea si redactarea documentelor (oferte, facturi, contracte, etc );
Inregistrarea contractelor;
Verificarea si monitorizarea termenelor stabilite pentru livrarea produselor/prestarea serviciilor/executia lucrarilor;
Urmarirea derularii contractelor alocate;
Derulerea corespondentei cu clientii;
Arhivarea contractelor/facturilor/documentelor.
Cerinte:
Studii medii/superioare, preferabil profil tehnic
Experienta profesionala in domeniu: minim 2 ani pe un post similar
Cunostinte operare calculator
Foarte bune abilitati de comunicare
Atitudine proactiva, capacitate de organizare, persoana orientata spre rezolvarea problemelor, abilitati de lucru in echipa
Beneficii:
Oportunitati de dezvoltare profesionala
Mediu de lucru placut si echipa prietenoasa
Training si suport continuu pentru a-ti imbunatati abilitatile
Daca esti o persoana responsabila, organizata si iti doresti sa faci parte dintr-o echipa dinamica, te invitam sa aplici pentru pozitia de asistent manager.
Trimite-ne CV-ul tau actualizat si o scrisoare de intentie care sa ne arate de ce esti potrivit pentru acest rol.
Localitate
Ploiesti,
Prahova
Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?