Angajăm Asistent Gestionar
Localizare
Oradea
Tip contract
Nedeterminat
Tip job
Norma intreaga
Localizare
Oradea
Descriere
Angajăm Asistent Gestionar Oradea
Căutăm o persoană responsabilă și organizată care să ne sprijine atât în activitatea de gestiune, cât și pe teren, la lucrări și livrări.
Responsabilități principale:
Sprijină activitatea de gestiune și organizare a depozitului.
Însoțește și operează nacela la lucrări și închirieri;
Recepționare, manipulare și livrare marfă (pe santier/lucrare);
Diverse sarcini de întreținere și suport operațional;
Deplasări pentru rezolvarea unor situații administrative (achiziții, livrări etc.).
Cerințe:
Permis de conducere categoria B (obligatoriu);
Seriozitate, implicare și spirit de inițiativă;
Abilități organizatorice și disponibilitate pentru activități diverse;
Experiența în gestiune/administrativ constituie avantaj, dar nu este obligatorie.
Oferim:
Mediu de lucru stabil și prietenos;
Salariu motivant + beneficii;
Posibilitatea de a învăța și de a te dezvolta pe mai multe planuri.
Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?