

Angajăm Asistent Facturare - Iași
Localizare
Iasi
Tip contract
Nedeterminat
Tip job
Norma intreaga
Localizare
Iasi
Descriere
Responsabilități Principale:
Gestionarea comenzilor de la agentii de vanzari: Preluarea și urmărirea comenzilor.
Operare WinMentor: Introducerea comenzilor, actualizarea stocurilor și emiterea documentelor necesare.
Colaborare interdepartamentală: Comunicarea eficientă cu echipele interne (vânzări, logistică).
Cerințe:
Experiență anterioară în activități de contabilitate primara.
Cunoștințe solide de operare în WinMentor.
Abilități excelente de organizare, atenție la detalii și comunicare clară.
Carnet de conducere categoria B.
Beneficii:
Tichete de masă în valoare de 40 RON/zi.
Prime de sărbători - de Paste și de Craciun.
Reducere la achiziția de produse Misavan.
Cine suntem noi:
Cu o experiență de 25 ani în calitate de producător și distribuitor de produse de curățenie, ne orientam activitatea către mai multe direcții business: retail, profesional, industrii. Portofoliul cuprinde produse de curățenie, menaj, hârtie și produse de unică folosință.
Împreună #trecem Romania pe curat!
Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?