Navighează la conținutul principal
Chat

Notificari

Adaugă anunț nou
Poșta Română
Postat 04 iulie 2025

Angajăm ANALIST IMOBILIAR la Unitatea de Afaceri Imobiliare

POȘTA ROMÂNĂ Află mai multe

Localizare

Bucuresti, Sectorul 6

Tip contract

Nedeterminat

Tip job

Norma intreaga

Locatie

Bucuresti, Sectorul 6

Descriere

Contract individual de muncă, pe perioadă nedeterminată, cu program de 40 de ore pe săptămână.

Descrierea postului: 

Suntem în căutarea unui Analist imobiliar pasionat și dedicat care să facă parte din echipa noastră cu disponibilitate pentru deplasări în teritoriu și adaptabilitate a programului de lucru în funcție de activitățile desfășurate.

Abilități și competențe necesare:

  • Analizează utilizarea eficientă a portofoliului imobiliar al Companiei.

  • Valorifică bunurile imobile către terți.

  • Analizează spațiile închiriate de la terți din punct de vedere al tarifelor de închiriere

  • Analizează piața de interes local din punct de vedere imobiliar în vederea închirierii spațiilor necesare desfășurării activității poștale.

  • Studiază piața imobiliară pentru identificarea pe site-urile de proximitate a ofertelor din zona de interes;

  • Abilitatea de a comunica clar și concis cu clienții, colegi și alte părți implicate în activitatea curentă;

  • Inspectează imobilele din patrimoniul Companiei Naționale ”Poșta Română”, culegerea de date și informații privind starea tehnică a imobilelor;

  • Analizează și rezolvă reclamațiile privind activitatea din domeniul de care răspunde și adoptă măsuri pentru înlăturarea cauzelor care le-a generat;

  • Întocmește situația veniturilor aferente încasărilor pe unitățile de cazare;

  • Cunoașterea la zi a cadrului legislativ specific ce reglementează domeniul în care activează;

  • Analizează și gestionează cererile de cazare în spațiile Companiei Naționale ”Poșta Română”;

  • Întocmește situația veniturilor aferente încasărilor pe unitățile de cazare;

  • Întocmirea de propuneri privind exploatarea și valorificarea eficientă a spațiilor Companiei

  • Capacitatea de a-și însuși procedurile interne

Cerințe:

  • Studii superioare de lungă durată/universitare de licență sau studii medii + 1 an experiență relevantă

Procedura de înscriere:

Documente obligatorii pentru înscriere: Curriculum Vitae (în limba română)

Dacă ești interesat/ă să aplici pentru acest post, apăsați butonul ”Aplică” și completați formularul cu numele, numărul de telefon și adresa dumneavoastră de e-mail și încărcați documentele necesare!

Pentru a trimite mai multe documente, este necesar să le selectați simultan în caseta de încărcare (de exemplu, folosind combinația de taste CTRL+Click sau SHIFT+Click).

Pentru încărcarea documentelor, recomandăm formatul .pdf. Pentru a realiza o conversie din formatul .docx în formatul .pdf, puteți utiliza funcționalitatea de export din Microsoft Word sau unelte online. Pentru a realiza o conversie între formatele grafice, precum .png sau .jpg, și formatul .pdf, utilizați unelte online.

Important

* Vă informăm că în contextul numărului mare de aplicații primite, doar candidații selectați pentru lista scurtă vor fi contactați pentru a participa la etapa următoare a procesului de selecție. Vă apreciem înțelegerea și vă dorim succes în continuare.

* Prin aplicarea la acest post, vă dați acordul pentru folosirea datelor dumneavoastră cu caracter personal doar în scopul recrutării, în conformitate cu Regulamentul General privind Protecția Datelor (GDPR).

Aplicare pe website-ul angajatorului

Procesul de aplicare se va desfășura pe website-ul angajatorului. După ce apeși pe „Aplică”, vei fi redirecționat către website-ul respectiv.

Aplică acumopens in a new tab
ID: 289521706
Descarca aplicatia pentru telefonul tau