

Angajăm ANALIST DATE la Sucursala Ploiești (P6176928)
POȘTA ROMÂNĂ Află mai multe
Localizare
Ploiesti
Tip contract
Nedeterminat
Tip job
Norma intreaga
Locatie
Ploiesti
Descriere
Contract individual de muncă, pe perioadă nedeterminată, cu program de 40 ore pe săptămână.
Descrierea postului:
Gestionează activitățile administrative: propune achiziții, verifică și certifică facturi, întocmește angajamente de plată pentru utilități, bunuri și servicii, urmărind încadrarea în bugetul alocat sucursalei;
Monitorizează contractele și convențiile: avizează contractele de utilități, convențiile cu asociațiile de proprietari și verifică respectarea obligațiilor contractuale de către părți;
Centralizează situațiile privind consumul de utilități, evidența deșeurilor și alte informări necesare;
Coordonează activitatea de prevenire și protecție: transmite îndrumări metodologice, controlează implementarea măsurilor de SSM și participă la cercetarea accidentelor de muncă conform legislației în vigoare;
Este responsabil de instruirea personalului în domeniul SSM: întocmește fișe de instruire individuale, organizează instruiri periodice și participă la activitatea Comitetului SSM;
Coordonează activitățile PSI la nivel de sucursală: organizează apărarea împotriva incendiilor, stabilește responsabilități, instruiește personalul și controlează aplicarea normelor PSI;
Participă la cercetarea incendiilor: documentează și cauzele incendiilor, asigură actualizarea procedurilor, a bazei de date aferente și colaborează cu serviciile de intervenție;
Urmărește derularea contractelor din aria SSM și PSI: verifică facturi, întocmește angajamente de plată etc;
Organizează exerciții de evacuare și actualizează planurile PSI;
Propune formarea și perfecționarea personalului în domeniu.
Beneficii:
Salariu: 5700 lei brut/lună
Tichete de masă în valoare de 30 lei / zi
Răsplătirea fidelității – acordarea de sporuri suplimentare la salariu (spor de loialitate)
Până la 30 de zile de concediu de odihnă, în funcție de vechimea în muncă
Zile libere plătite suplimentare față de cele prevăzute de lege, cum ar fi: zi liberă plătită pentru ziua de naștere, zi liberă de Ziua Mondială a Poștei etc.
Mediu de lucru dinamic și sigur • Posibilități de avansare și dezvoltare profesională
Acces la spații proprii de cazare la costuri avantajoase
Altele
Cerințe:
Studii superioare de lungă durată/universitare de licență sau Studii medii + 1 an experiență relevantă
Procedura de înscriere:
Documente obligatorii pentru înscriere: Curriculum Vitae (în limba română)
Dacă ești interesat/ă să aplici pentru acest post, apăsați butonul ”Aplică” și completați formularul cu numele, numărul de telefon și adresa dumneavoastră de e-mail și încărcați documentele necesare!
Pentru a trimite mai multe documente, este necesar să le selectați simultan în caseta de încărcare (de exemplu, folosind combinația de taste CTRL+Click sau SHIFT+Click).
Pentru încărcarea documentelor, recomandăm formatul .pdf. Pentru a realiza o conversie din formatul .docx în formatul .pdf, puteți utiliza funcționalitatea de export din Microsoft Word sau unelte online. Pentru a realiza o conversie între formatele grafice, precum .png sau .jpg, și formatul .pdf, utilizați unelte online.
Important
* Vă informăm că în contextul numărului mare de aplicații primite, doar candidații selectați pentru lista scurtă vor fi contactați pentru a participa la etapa următoare a procesului de selecție. Vă apreciem înțelegerea și vă dorim succes în continuare.
* Prin aplicarea la acest post, vă dați acordul pentru folosirea datelor dumneavoastră cu caracter personal doar în scopul recrutării, în conformitate cu Regulamentul General privind Protecția Datelor (GDPR).
Aplicare pe website-ul angajatorului
Procesul de aplicare se va desfășura pe website-ul angajatorului. După ce apeși pe „Aplică”, vei fi redirecționat către website-ul respectiv.