Navighează la conținutul principal
Chat

Notificari

Adaugă anunț nou
Postat 16 iulie 2025

Angajam administrator imobile cu destinatie comerciala - Ploiesti

Future Green Energy Solution srl

Salariu

4 000 - 6 000 lei

Localizare

Ploiesti

Tip contract

Nedeterminat

Tip job

Norma intreaga

Locatie

Ploiesti

Descriere

Societate comerciala angajeaza administrator imobile cu destinatie comerciala pentru orasul Ploiesti.

Viitorul coleg trebuie sa fie o persoana organizata si responsabila si va avea urmatoarele responsabilitati principale

  • Întocmirea și obținerea documentației necesare pentru autorizarea lucrărilor de construire sau demolare, precum și pentru declararea sau radierea construcțiilor la OCPI, DGITL și în evidențele cadastrale.

  • Gestionarea evidenței mijloacelor fixe (echipamente, mobilier, utilaje, mijloace de transport);

  • Recepționarea, predarea și monitorizarea acestora, precum și întocmirea documentației aferente;

  • Colaborarea cu departamentul financiar-contabil pentru actualizarea datelor privind amortizarea și casarea;

  • Supravegherea consumurilor de utilități (apă, energie, gaze) și propunerea de măsuri pentru optimizare;

  • Coordonarea și monitorizarea lucrărilor de reparații și întreținere a clădirilor;

  • Planificarea, coordonarea și amenajarea sau reamenajarea spațiilor de lucru (ex. mutarea birourilor, crearea de noi zone funcționale, etc.);

  • Asigurarea dotării locațiilor cu mobilier, echipamente și alte resurse necesare activității (în colaborare cu departamentul de achiziții);

  • Gestionarea documentelor administrative (contracte de închiriere, autorizații, situații de întreținere, contracte de prestari servicii terti colaboaratori).

  • Identificarea si mentinerea unui portofoliu optim de terti colaboratori cu scopul de a mentine imobilele administrate in perfecta stare de functionare.

  • Mentine legatura cu autoritatile in vederea asigurarii derularii in bune conditii a inspectiilor si a controalelor.

  • Elaboreaza rapoarte periodice privind activitatea desfasurata precum si propuneri de bugete in vederea desfasurarii optime a activitatii

Cerinte

  • Minimum 5 ani de experiență relevanta într-o pozitie similara;

  • Cunoașterea legislației în vigoare privind administrarea patrimoniului;

  • Cunoștințe solide de operare PC - pachet MS Office și experiență în gestionarea documentelor administrative;

  • Absolvent de studii superioare -tehnice (mecanica, electrica, constructii) si/sau economice;

  • Bune abilități organizatorice și atenție la detalii;

  • Abilități de comunicare eficientă și colaborare interdepartamentală.

  • Cunostinte avansate de limba engleza;

Aplica
ID: 288669828

Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?

Descarca aplicatia pentru telefonul tau