Agent de securitate
Localizare
Oradea
Tip contract
Nedeterminat
Tip job
Norma intreaga
Locatie
Oradea
Descriere
Desfășoară activități de protecție și pază într-o manieră politicoasă și discretă, intervenind în situații de urgentă, comportamente neprotrivite sau tulburări ori amenințări la adresa proprietății ori persoanelor. Menține un mediu de siguranță și protecție pentru oaspeți, vizitatori și angajații hotelului.
· Patrulează în interiorul și exteriorul hotelului pentru a observa și identifica potențiale riscuri la adresa siguranței și securității hotelului, sau situații nedorite.
· Evaluează situațiile întâlnite și ia decizii cu privire la modul în care va trebui acționat.
· Asigură paza proprietății împotriva accesului neautorizat sau a ocupării abuzive, a furturilor, distrugerilor, incendiilor, precum și a altor acțiuni producătoare de pagube materiale.
· Efectuează controlul persoanelor care intră în incinta hotelului în zona administrativă, pentru detectarea substanțelor, armelor, explozibililor sau a materialor de orice natură, care pot provoca pagube.
· Coordonează și promovează bune practici de pază de protecție, conform legislației în vigoare și procedurilor interne Hilton.
· Menține ordinea în hotel, acționând în interesul oaspeților, asistând în cazul unor probleme legate de încuietorile ușilor, coordonează acțiunea promptă în cazul unor situații de urgență ca incendii, pericol de incendiu sau alte accidente, ce pot afecta siguranța și viața persoanelor; reacționează cu calm, stăpânire de sine, raționament și persuasivitate.
· Actionează în cazul unor comportamente nedorite, încalcari ale procedurilor și politicilor hotelului ori legislatiei în vigoare, pentru a proteja oaspeții hotelului, vizitatorii și/sau angajații.
· Întocmește documentația aferentă în cazul unor incidente neprevăzute.
· Răspunde la solicitări telefonice și acționează prompt.
· Completează raportul (procesul –verbal) fiecărei ture, preia și predă tura de lucru pe baza acestui raport, înregistrand activitățile și evenimentele desfășurate în hotel.
· Cunoaște și memorează sistemele de prevenție și interventie, localizarea acestora în întreaga clădire, pompele, instalațiile, extinctoarele, sistemul de alarmare, rapoartele aferente și verifică și notează informațiile legate de acestea pe fiecare tură de lucru.
· Verifică și identifică prin sistemul de monitorizare video eventuale comportamente ori activități suspecte, pe care le raportează imediat superiorului direct.
· Raportează imediat alarmele.
Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?