Localizare
Arad
Tip contract
Nedeterminat
Tip job
Full time
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Descriere
Candidatul Ideal:
Experienta de minim 2 ani pe un post similar
Aptitudini de planificare, organizare si control, abilitati de comunicare
Cunostinte utilizare MS Ofice (Word, Excel nivel mediu spre evoluat) Limba engleza nivel avansat (vorbit /scris)
Atitudine deschisa, pozitiva și constructiva;
Atentie la detalii, capacitate de analiza, sinteza si decizie rapida
Descrierea jobului
Sa negocieze, sa incheie, sa urmareasca realizarea contractelor de achizitie semnate cu furnizorii si a ofertelor comerciale solicitate si primite de la furnizori, cat si urmarirea valabilitatii acestora;
Sa asigure documentatia necesara a produselor contractate: fise tehnice; declaratii conformitate; certificate de garantie si calitate; facturi achizitie; avize insotire marfa; etc
Sa dezvolte continuu rețeaua de furnizori, sa actualizeze periodic baza de date cu furnizori și sa creeze, sa dezvolte și sa mențina o relație buna cu aceștia;
Sa urmareasca și sa asigure livrarea produselor conform comenzilor de cumparare in conditiile prevazute în contracte si/sau in ofertele comerciale pana la receptia acestora;
Sa introduca în sistem comenzile de achizitie și sa le urmareasca la toate nivelurile astfel încât sa se asigure de aprovizionarea acestora în cele mai optime condiții;
Constituirea, asigurarea si verificarea unui stoc optim de marfa;
Realizarea si actualizarea diverselor rapoarte de analiza stabilite departamental de catre superiorul ierarhic, cat si cele solicitate;
Rezolvarea reclamatiilor la adresa furnizorilor (comerciale; neconformitati marfa: retururi comerciale si retururi defecte; actiuni de lichidare si casare produse);
Conditii:
Pachet salarial motivant
Posibilitatea de dezvoltare si promovare in interiorul companiei
Localitate
Arad,
Arad
Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?