Anuntul acesta nu mai este activ - gaseste anunturi asemanatoare in Personal administrativ - secretariat Bacău.

Asistent Manager

Bacau Adaugat La 18:59, 8 ianuarie 2018, Numar anunt: 148967739
Asistent Manager

Cerinte;
- absolvent/a de studii superioare
- cunostinte limba engleza scris si vorbit
- abilitati de comunicare, de relationare cu diferite tipuri de persoane
- persoana ordonata, organizata, abilitati de lucru in echipa
- respect pentru confidentialitate
- capacitate de invatare rapida
- flexibilitate pt program prelungit
- sa se integreze usor in colectiv
- permis de conducere categoria B
- cunostinte contabilitate primara
- cunostinte foarte bune PC Word, Excel, Outlook, Power Point

Atributii:
- Organizarea si derularea activitatilor zilnice de secretariat si administrative
- Documentarea si intocmirea dosarelor pentru clientii firmei (contracte, anexe, confirmari, organizarea documentelor, corespondentei)
- Redactarea de documente
- Redactare contracte, acte aditionale si corespondenta cu beneficiarii
- Elaborarea de documente specifice activitatii
- Mentinerea legaturii cu furnizorii si beneficiarii
- Utilizarea echipamentelor de birou ( xerox, imprimanta, scanner)
- Stabilirea ordinii de prioritati in intocmirea lucrarilor zilnice
- Gestionarea bazei de date a societatii (actualizarea permanenta a ei
- Clasarea si arhivarea documentelor si tinerea evidentei stricte a acestora
- Pastrarea evidentei coordonatelor de contact ale tuturor colaboratorilor

BENEFICII:
- Mediu de lucru placut
- Colectiv prietenos, familial
- Stabilitate
- Dezvoltare profesionala in cadrul unei echipe tinere
Vizualizari:12