Anuntul acesta nu mai este activ - gaseste anunturi asemanatoare in IT - Telecomunicatii în Iasi.

Angajam Agent pentru suport tehnic solutie IT

Iasi, judet Iasi Adaugat La 13:25, 1 martie 2018, Numar anunt: 137927589

PREZENTAREA FIRMEI:

Companie furnizoare de solutii de mentenanta Hardware si
Software. Scopul firmei il constituie eficientizarea modelului de business al clientilor si cresterea performantei si profitabilitatii acestora. Valorile definitorii sunt: Inovatia, Flexibilitatea, Profesionalismul si Spiritul de echipa.

CERINTE:

- Cunostinte bune de utilizare PC - instalare, configurare si mentenanta sistem de operare Windows
- Cunostinte medii Hardware - periferice, componente PC, retelistica;
- Abilitati de organizare si planificare;
- Bune abilitati de prezentare si comunicare;
- Interes pentru domeniul tehnic si pentru aprofundarea cunostintelor privind produsele si serviciile companiei;

Constituie avantaj:

- Experienta in consultanta si suport Windows (internet, retea, periferice, antivirus, etc);
- Experienta in instalarea perifericelor IT (computere, imprimante, router);
- Experienta in comunicare telefonica;
- Posesor permis conducere categoria B;

DESCRIEREA POSTULUI:

- Promoveaza compania si produsele acesteia - aplicatii informatice dezvoltate de catre Companii Partenere;
- Actualizeaza permanent informatiile legate de piata si concurenta;
- Implementeaza aplicatiile (instalare, configurare si instruire personal);
- Identifica cerintele beneficiarului si le transmite catre compartimentul tehnic;
- Dezvolta relatiile profesionale cu clientii;
- Pastreaza confidentialitatea tuturor informatiilor si activitatilor;

RESPONSABILITATI:

- Preia telefonic, prin intermediul e-mail-ului sau prin alte sisteme specifice semnalarile clientilor referitoare la incidentele aparute;
- Asigura suportul tehnic de la distanta in concordanta cu acordul de serviciu stabilit (SLA);
- Analizeaza si rezolva incidentele semnalate in limita competentelor stabilite;
- Mentine contactul cu clientul si celelalte parti implicate in rezolvarea incidentelor pana la solutionarea acestora;
- Actioneaza ca suport tehnic pentru end-useri;
- Monitorizeaza si raporteaza incidentele si problemele semnalate, propune solutii pe termen mediu si lung;
- Contribuie la verificarea si actualizarea documentatiei referitoare la solutiile tehnice si procedurile de lucru;

OFERTA FIRMEI:

- Pachet salarial motivant în concordanta cu realizarile;
- Cursuri de pregatire;
- Suport permanent din partea firmei;
- Program de lucru flexibil, mediu de lucru placut si atractiv;

Un mediu de lucru care:

- recompenseaza excelenta;
- favorizeaza imbunatatirea abilitatilor si competentelor profesionale, schimbul de idei si initiativa personala.

Trimiteti CV-ul prin mesaj la acest anunt.

Vizualizari:3464