Navighează la conținutul principal
Mesaje

Notificari

Adaugă anunț nou

Filtre

Categoria

Relatii clienti

Subcategorie

Vezi toate

Tip job

Vezi toate

Tip contract

Vezi toate

Nivelul de studii

Vezi toate

Nivelul de experienta

Vezi toate

Mobilitatea postului

Vezi toate

Program de munca

Vezi toate

Rol deschis pentru persoane cu disabilitati

Vezi toate

Deschis pt studenti

Vezi toate

Recrutare la distanta

Vezi toate

Necesita permis de lucru / Requires work visa

Vezi toate

Запрошуємо людей з України (Oamenii din Ucraina sunt bineveniti)

Vezi toate

Locuri de munca call center

Sortează după:
Oferte pentru tine

Moneda:

lei
Am găsit 6 rezultate pentru tine

Angajam dispecer transport marfa, birou zona Cantemir

Listo Trans SRL

Oradea

Nedeterminat

Full time

Nivelul de studii: CalificatMobilitatea postului: Necesita deplasariProgram de munca: Program normalCUI / CIF: RO35212219
PROMOVAT

Reactualizat la 30 noiembrie 2024

Haieu

Nedeterminat

Full time

Mobilitatea postului: Prezenta la locul de muncaProgram de munca: Program normal
PROMOVAT

Azi la 07:34

Oradea

Full time

15 noiembrie 2024

3 700 - 4 000 lei

Oradea

Nedeterminat

Full time

Nivelul de studii: CalificatNivelul de experienta: Entry-level (< 2ani)Mobilitatea postului: Prezenta la locul de muncaProgram de munca: Program normal

Reactualizat la 14 noiembrie 2024

Oradea

Nedeterminat

Full time

13 noiembrie 2024

Ce calificari sau experienta sunt necesare pentru a lucra in domeniul call center si suport clienti?

Un job in cadrul unui call center necesita o serie de aptitudini in special de comunicare si relationare cu oamenii. Nu este neaparat nevoie sa ai experienta in acest domeniu, fiindca majoritatea companiilor ofera un training care te ajuta sa te specializezi pentru rolul de agent call center. In calitate de operator call center, este esential sa fii o persoana care se adapteaza usor situatiilor neprevazute, care face fata cu brio provocarilor si care comunica cu usurinta cu oamenii.

Ce tipuri de joburi se gasesc in call center/suport clienti?

Exista numeroase oportunitati in acest domeniu. Poti fi un operator in call center intr-o companie multinationala, in cazul in care stapanesti macar o limba straina. Astfel, ai oportunitatea de a folosi cunostintele lingvistice in cadrul activitatii profesionale. Totodata, poti fi agent suport clienti intr-un domeniu tehnic, oferind asistenta tehnica clientilor, prin diverse cai de comunicare: telefon, chat, e-mailuri. Daca lucrezi in vanzari, poti fi operator suport clienti si poti gestiona diverse probleme pe care le intampina clientii cu comenzile lor. Pe OLX.ro gasesti o varietate de anunturi pentru a-ti gasi un job in call center sau in domeniul suport clienti.

La ce sa ma astept la un interviu pentru un job in call center/suport clienti?

Pentru a te pregati corespunzator pentru un interviu de agent suport clienti sau operator call center, este recomandat sa te documentezi cu privire la compania angajatoare. Te poti gandi la eventualele intrebari pe care le-ai putea primi si poti pregati raspunsuri, pentru a nu fi luat prin surprindere. De asemenea, este posibil sa primesti intrebari legate de cum ai proceda in diverse situatii neprevazute, dat fiind faptul ca un job in call center presupune comunicare cu oamenii si o buna gestionare a situatiilor dificile si a stresului.

Descarca aplicatia pentru telefonul tau