Postat 25 aprilie 2024
Volvo V70 T5 1999 (5 cilindri turbo)
6 900 €
Persoana fizica
Model: V70
Capacitate motor: 2 298 cm³
Putere: 270 CP
Combustibil: Benzina
Caroserie: Break
Rulaj: 219 000 km
Culoare: Gri
An de fabricatie: 1999
Numar de usi: 5
Stare: Utilizat
Cutie de viteze: Manuala
Volan: Partea stanga
Inmatriculat/Neimatriculat: Inmatriculat
Descriere
Salutare, sunt multe de spus, deci rog putina rabdare
Update: revopsita integral in 2024
Masina este din 1999, penultimul an de productie pentru platforma p80, dar si cea mai buna varianta.
1999 este si primul an in care a primit motorul b5234t3 cu bobine in loc de fise, respectiv clapeta electronica.
Masina este o varianta slicktop de fabrica, adica nu are barile urate pentru portbagaj de pe plafon.
Modificari:
Exterior:
-bara fata v70r
-lip volvocomposites uk
-eleron v70r
-deflectoare geamuri
- grila v70 xc eggcrate
Interior:
Interior absolut curat, fara rupturi sau uzuri
- fete de usi, volan, nuca schimbator, cotiera imbracata in piele naturala, cusatura dubla galbena
Motor-
-Soft stage 1 BSR ( aprox 270 cp)
-Evacuare cap coada inox, downpipe 3" fara catalizator, evacuare 2.5"
-Intercooler marit D88
-Furtune silicon do88 de intercooler si de racire ( toate furtunele)
-Reverse intercooler piping DO88
- Suspensii / frana
- Placute Ferodo DS2500 fata spate
- Arcuri Eibach (-40/40mm)
Alte lucrari:
-clapeta acceleratie reparata cu kit xemodex ( sunt probleme la toate clapetele de pe aceat model)
- radiator interior schimbat
Totul sub masina schimbat: suspensii, brate, bucsi,bielete, bucsi trapez etc, toate noi noute, servo nou, placute frana ferodo ds2500, bara rigidizare intre suspensii.
Sigur am uitat una alta, este o masina foarte intretinuta si iubita.
Update: am cumparat si colectorul de gaze de carter si toate furtunele aferente pe original (350 euro)
Fara schimburi
Update: revopsita integral in 2024
Masina este din 1999, penultimul an de productie pentru platforma p80, dar si cea mai buna varianta.
1999 este si primul an in care a primit motorul b5234t3 cu bobine in loc de fise, respectiv clapeta electronica.
Masina este o varianta slicktop de fabrica, adica nu are barile urate pentru portbagaj de pe plafon.
Modificari:
Exterior:
-bara fata v70r
-lip volvocomposites uk
-eleron v70r
-deflectoare geamuri
- grila v70 xc eggcrate
Interior:
Interior absolut curat, fara rupturi sau uzuri
- fete de usi, volan, nuca schimbator, cotiera imbracata in piele naturala, cusatura dubla galbena
Motor-
-Soft stage 1 BSR ( aprox 270 cp)
-Evacuare cap coada inox, downpipe 3" fara catalizator, evacuare 2.5"
-Intercooler marit D88
-Furtune silicon do88 de intercooler si de racire ( toate furtunele)
-Reverse intercooler piping DO88
- Suspensii / frana
- Placute Ferodo DS2500 fata spate
- Arcuri Eibach (-40/40mm)
Alte lucrari:
-clapeta acceleratie reparata cu kit xemodex ( sunt probleme la toate clapetele de pe aceat model)
- radiator interior schimbat
Totul sub masina schimbat: suspensii, brate, bucsi,bielete, bucsi trapez etc, toate noi noute, servo nou, placute frana ferodo ds2500, bara rigidizare intre suspensii.
Sigur am uitat una alta, este o masina foarte intretinuta si iubita.
Update: am cumparat si colectorul de gaze de carter si toate furtunele aferente pe original (350 euro)
Fara schimburi
ID: 253181711
Contactează vânzătorul
xxx xxx xxx