Postat 25 aprilie 2024
Volvo V70 T5 1999 (5 cilindri turbo)
6 900 €
Persoana fizica
Model: V70
Capacitate motor: 2 298 cm³
Putere: 270 CP
Combustibil: Benzina
Caroserie: Break
Rulaj: 219 000 km
Culoare: Gri
An de fabricatie: 1999
Numar de usi: 5
Stare: Utilizat
Cutie de viteze: Manuala
Volan: Partea stanga
Inmatriculat/Neimatriculat: Inmatriculat
Descriere
Salutare, sunt multe de spus, deci rog putina rabdare
Masina este din 1999, penultimul an de productie pentru platforma p80, dar si cea mai buna varianta.
1999 este si primul an in care a primit motorul b5234t3 cu bobine in loc de fise, respectiv clapeta electronica.
Masina este o varianta slicktop de fabrica, adica nu are barile urate pentru portbagaj de pe plafon.
Modificari:
Exterior:
-bara fata v70r
-lip volvocomposites uk
-eleron v70r
-deflectoare geamuri
- grila v70 xc eggcrate
Interior:
Interior absolut curat, fara rupturi sau uzuri
- fete de usi, volan, nuca schimbator, cotiera imbracata in piele naturala, cusatura dubla galbena
Motor-
-Soft stage 1 BSR ( aprox 270 cp)
-Evacuare cap coada inox, downpipe 3" fara catalizator, evacuare 2.5"
-Intercooler marit D88
-Furtune silicon do88 de intercooler si de racire ( toate furtunele)
-Reverse intercooler piping DO88
- Suspensii / frana
- Placute Ferodo DS2500 fata spate
- Arcuri Eibach (-40/40mm)
Alte lucrari:
-clapeta acceleratie reparata cu kit xemodex ( sunt probleme la toate clapetele de pe aceat model)
- radiator interior schimbat
Totul sub masina schimbat: suspensii, brate, bucsi,bielete, bucsi trapez etc, toate noi noute, servo nou, placute frana ferodo ds2500, bara rigidizare intre suspensii.
Sigur am uitat una alta, este o masina foarte intretinuta si iubita.
Punct slab: vopseaua are unele defecte de la pietricele, dar are cativa ani, nu e masina noua
Update: am cumparat si colectorul de gaze de carter si toate furtunele aferente pe original (350 euro)
Fara schimburi
Masina este din 1999, penultimul an de productie pentru platforma p80, dar si cea mai buna varianta.
1999 este si primul an in care a primit motorul b5234t3 cu bobine in loc de fise, respectiv clapeta electronica.
Masina este o varianta slicktop de fabrica, adica nu are barile urate pentru portbagaj de pe plafon.
Modificari:
Exterior:
-bara fata v70r
-lip volvocomposites uk
-eleron v70r
-deflectoare geamuri
- grila v70 xc eggcrate
Interior:
Interior absolut curat, fara rupturi sau uzuri
- fete de usi, volan, nuca schimbator, cotiera imbracata in piele naturala, cusatura dubla galbena
Motor-
-Soft stage 1 BSR ( aprox 270 cp)
-Evacuare cap coada inox, downpipe 3" fara catalizator, evacuare 2.5"
-Intercooler marit D88
-Furtune silicon do88 de intercooler si de racire ( toate furtunele)
-Reverse intercooler piping DO88
- Suspensii / frana
- Placute Ferodo DS2500 fata spate
- Arcuri Eibach (-40/40mm)
Alte lucrari:
-clapeta acceleratie reparata cu kit xemodex ( sunt probleme la toate clapetele de pe aceat model)
- radiator interior schimbat
Totul sub masina schimbat: suspensii, brate, bucsi,bielete, bucsi trapez etc, toate noi noute, servo nou, placute frana ferodo ds2500, bara rigidizare intre suspensii.
Sigur am uitat una alta, este o masina foarte intretinuta si iubita.
Punct slab: vopseaua are unele defecte de la pietricele, dar are cativa ani, nu e masina noua
Update: am cumparat si colectorul de gaze de carter si toate furtunele aferente pe original (350 euro)
Fara schimburi
ID: 253181711
Contactează vânzătorul
xxx xxx xxx