Mesaje
Adauga anunt nou
  1. Pagina principală
  2. Auto, moto si ambarcatiuni
  3. Autoturisme
  4. Volkswagen
  5. Volkswagen - Bucuresti - Ilfov
  6. Volkswagen - Bucuresti
  7. Volkswagen - Sectorul 5
Volkswagen Passat B7 Alltrack 2013 170 CP CFGB
Volkswagen Passat B7 Alltrack 2013 170 CP CFGB
Volkswagen Passat B7 Alltrack 2013 170 CP CFGB
Volkswagen Passat B7 Alltrack 2013 170 CP CFGB
Volkswagen Passat B7 Alltrack 2013 170 CP CFGB
Volkswagen Passat B7 Alltrack 2013 170 CP CFGB
Volkswagen Passat B7 Alltrack 2013 170 CP CFGB
Volkswagen Passat B7 Alltrack 2013 170 CP CFGB
Postat 05 aprilie 2024

Volkswagen Passat B7 Alltrack 2013 170 CP CFGB

8 800 €

Prețul e negociabil

PromoveazăReactualizează
  • Persoana fizica

  • Serie sasiu (VIN): WVWZZZ3CZDE024507

  • Model: Passat Alltrack

  • Capacitate motor: 1 996 cm³

  • Putere: 170 CP

  • Combustibil: Diesel

  • Caroserie: Break

  • Rulaj: 248 000 km

  • Culoare: Rosu

  • An de fabricatie: 2013

  • Numar de usi: 5

  • Stare: Utilizat

  • Cutie de viteze: Automata

  • Volan: Partea stanga

  • Inmatriculat/Neimatriculat: Inmatriculat

Descriere

Mașina se află în stare foarte bună, nu necesită nici o investiție în următorul an cel puțin.
Motivul vânzării este ALB și apare în prima poză .

Mașina are cutie de viteze automată DSG 6+1, motor cu codul CFGB în stare ireproșabilă, 170 cai putere scoși la galop ocazional, 248.000 km în creștere decentă săptămânal.
Este VW Passat B7 break varianta Alltrack / 4Motion (4×4 cu pachet de drumuri grele ce include în plus funcția OFF ROAD, scutul de protecție de sub motor este din oțel de 3 mm grosime, un cuplu mărit, o suspensie mai potrivită pentru drumuri grele, overfendere de plastic la aripi, capacele oglinzilor metalice, ornamente diferite pe spoilerele față și spate, praguri, etc.
Ca opțiuni le voi enumera mai întâi pe cele mai deosebite, adică cele care nu se găsesc pe variantele stock:
- încalzire auxiliară pentru habitaclu și motor tip Webasto cu telecomandă, perfect funcțional, cu a doua baterie în portbagaj încă în stare bună deși e cea originală de fabrică (bateria de la motor e separată și are un an);
- sistem de sunet profesional cu amplificator de fabrică sub scaunul șoferului;
- sistem de închidere și deschidere a portbagajului cu comenzi electrice din buton, mâner și din telecomandă;
- scaune și banchetă cu tapițerie de piele, prezintă un mic defect pe laterala scaunului șoferului, nu s-a agravat de aproape trei ani de când am luat-o, a rămas la fel;
- scaunele față sunt cu sistem de încălzire electric în trei trepte fiecare, perfect funcțional și au sistemele de reglaj lombar, față-spate și spătar electrice;
- dublu climatronic perfect funcțional, fără erori pe sistemele de ghidare al aerului (două motorașe au fost schimbate de proprietarul anterior în service VW în Norvegia conform intrărilor în service);
- cârlig de remorcare comandat electric din portbagaj cu priză electrică funcțională, nefolosite niciodată de mine, având indicator pe afișajul digital din ceasuri când este scos în afară;
- radio CD original cu magazie de 6 discuri încorporată, intrare de sunet auxiliară AUX INPUT în cotieră și sistem Bluetooth pentru telefon și transfer muzică. În poze apare un sistem de navigație tip Android dar mașina se vinde cu ambele sisteme, unul din ele va rămâne pe mașină sau va fi montat celălalt la alegerea cumparatorului. Celalalt va fi furnizat pe loc separat (personal recomand sistemul aftermarket deja montat);
- pachet sonorizare cu boxe dedicate Hertz Dieci cu crossovere pe două căi (totul montat profesional, fără nici cel mai mic rabat la calitatea produselor sau la instalare în urmă cu mai puțin de un an);
- pe aparatul radio-CD de fabrică avem afișată camera de marșarier de fabrică și cei 10 senzori de parcare față-spate;
- pe aparatul android avem două camere de asistență la parcare, una de marșarier și una FRONT ASSIST, plus o cameră de înregistrare trafic cu afișare live și înregistrări pe afisajul de 10 inch al navigației cu care se poate face deasemenea monitorizarea stării filtrului de particule cu aplicația VAG DPF, a regenerărilor și o diagnosticare rapidă prin aplicația Torque. Deasemenea sunt afișați toți cei zece senzori de parcare precum și foarte multe alte informații de la mașină, inclusiv clima, starea încărcării acumulatorului, temperatura exterioară, nivelul de carburant existent în rezervor, starea centurii de siguranță a șoferului, turația motorului, prezența sau absența lichidului de parbriz, comenzile de pe volan, etc.
- subwoofer activ MTX de dimensiune mică însă de putere potrivită pentru o mașină break, fără separare fonică a portbagajului față de restul habitaclului;
- pilot automat funcțional;
- patru geamuri electrice cu ridicare automată la încuiere;
- sistem de alarmă original cu senzor de perimetru interior și senzor geam spart
- oglinzi exterioare electrice și electrocrom inclusiv cea interioară;
- sistem de evacuare cu două tobe distincte, ambele curate, nelovite, fără rugină;
- sistem de încărcare telefon wireless sub oglinda interioară;
- în portbagaj avem pe partea stângă o priză de brichetă alimentată permanent dar cu comandă de la un buton amplasat alaturat, împreună cu o alta priză USB tot cu buton separat, acestea fiind folosite pentru alimentarea în stationare a unei lăzi frigorifice sau pentru încărcarea unui telefon, a unei tablete, căști, etc. Pe partea stângă există o priză de brichetă alimentată doar pe contact/motor pornit.
- oglinzi exterioare originale cromate cu lumini tip PUDDLE LIGHTS și semnalizare LED încorporată;
- sistem de lumini cu setare COMING HOME / LEAVING HOME și funcție TRAVEL ce intră pe viraj înaintea mașinii pe măsura virajului;;
- setare pentru ANVELOPE DE IARNĂ;
- sistem de monitorizare a presiunii din pneuri;
- sisteme de încălzire a carburantului și de comanda a amestecului de aer și carburant (specifice zonelor cu clima rece, mașina fiind de proveniență NORVEGIA);
- trei chei originale, una are atașată telecomanda de la sistemul WEBASTO;
- geamurile cu tentă de culoare verde;
- bare logitudinale plafon originale (cele transversale și suportul de bicicletă care apar în poze nu sunt incluse în preț, prefer să le pastrez);
- două seturi de roți complete cu anvelope în stare perfectă, 4 de vară același model și marcă pe jante originale VAG de 18 inch, 4 de iarnă toate la fel pe jante BORBET negre tot de 18 inch. TOTAL 9 ROȚI cu roata de rezervă.
- fără urme de accident în afara crăpăturii de pe spoilerul spate și a stopului dreapta, nu constituie o prioritate din punctul meu de vedere.

Alte dotări:
- sistem de lumini cu faruri bi-xenon adaptive, cu funcții travel, cornering, follow me home și auto leveling (fără defecte)
- proiectoare de ceață;
- stopuri led originale (cel din dreapta pe colț este puțin crăpat însă nu intră apă, de la o tamponare ușoară în partea din spate, moment în care și bara a avut de suferit foarte puțin pe o suprafață de 10 cm și a fost reparată relativ prost, a crăpat vopseaua după doi ani
Anul trecut s-au facut toate investițiile mai costisitoare adică schimburile de ulei și revizie pentru cutie de viteze automată, sistem tracțiune integrală 4x4, HALDEX, grup spate și o planetară înlocuită nouă pe partea stângă, kitul de curele și role pentru distribuție pe original VW în service autorizat cu acte doveditoare.
Anterior s-au înlocuit discurile si plăcuțele de frână cu ATE Power pe față și ATE simple pe spate iar luna trecuta s-au inlocuit din nou plăcuțele de frână pe spate fiindcă aceasta era singura necesitate după schimbul de ulei și filtre motor și habitaclu făcute în luna martie.
- suport ochelari în partea centrală a plafonului;
- parasolare față șofer și pasager cu oglindă MAKE-UP luminate
- tetiere reglabile pentru toate cele 5 locuri
- brichetă în partea centrală a compartimentului spate în fața banchetei;

Acumulatorul de sub capota motorului are aproximativ un an, este BOSCH AGM 75 Ah conform specificațiilor producătorului pentru mașini cu funcție START/STOP motor la semafor, funcție perfect funcțională.
Sistemul de regenerare a filtrului de particule DPF funcționează corect, regenerările se fac corect în funcție de regimul de utilizare, în afara orașului se pot atinge până la 800-1000 km între regenerări iar în oraș aglomerat 200-300 km.
Motorul nu consumă ulei, nu se aud zgomote, răspunde foarte rapid și frumos la accelerare, consumul de carburant este apropiat de cel specificat de producător, injectoarele se comportă admirabil pentru vârsta mașinii și pentru cei aproape 250.000 km din bord.
Mașina este folosită în mod egal în paralel cu cealaltă mașină din prima poză însă cu prioritate în afara orașului 3-4 zile pe săptămână, având un comportament deosebit de placut la drum lung și un consum foarte decent iar la nevoie sau de placere este sportivă, echilibrată și sigură..
Mașina se vinde cu contract de vânzare-cumpărare, se oferă certificat fiscal, este grevată de orice obligații sau interdicții, nu prezintă erori pe calculatoare sau alte defecte ascunse, se va testa în regim normal în vederea vânzării fără obiecții ulterioare.
Se acceptă diagnosticare computerizată la vizionare și verificare tehnică în service autorizat.
ID: 268596271

Contactează vânzătorul

User avatar
Facebook connected icon

Gabi

Pe OLX din octombrie 2011

Activ pe 28 aprilie 2024

xxx xxx xxx

Vanzator

Localitate

Descarca aplicatia pentru telefonul tau