Postat 08 iunie 2025
Vând sau schimb Nissan Patrol Y60 4.2 diesel TD42
13 900 €
Persoana fizica
Model: Patrol
Capacitate motor: 4 200 cm³
Putere: 150 CP
Combustibil: Diesel
Caroserie: Off-road
Culoare: Rosu
An de fabricatie: 1994
Numar de usi: 5
Stare: Utilizat
Cutie de viteze: Manuala
Volan: Partea stanga
Inmatriculat/Neimatriculat: Inmatriculat
Descriere
Nissan Patrol Y60 4.2 LWB, 1994, autoutilitară N1 cu 5 locuri ( impozit 540 lei/an ), motor original 4.2 diesel cod TB42E aspirat de fabrica cu kit turbo adăugat.
Punți de y61 cu rapoarte de 2.8
Montat kit de turbină de la producătorul DTS Australia (turbină, galerie evacuare, carcasă filtru de aer, furtune ungere și răcire, accesorii), nou, cumpărat direct de la producător. Fără intercooler (ar fi urmat).
Pompă de injecție în linie
Radiator mărit
Aer condiționat Instalație completă, verificată pe banc, la momentul instalării. Nu m-am deranjat să repar două țevi fisurate din compartimentul motor, acum cand m-am hotarat sa-l repar am observat ca si compresorul este blocat. Nu stiu daca se poate reconditiona, nu mi-am mai batut capul
Anvelope MT 37 Journey Claw uzura 30-40% incaltate pe jante tabla 16”intoarse cu ET -50, J6 (beadlockul saracului – merg cu 0,5 in teren si nu am dejantat niciodata)
MRL-uri manual AVM HD
Planetare față HD Longfield
Blocant spate OEM
Blocant față ARB
Compresor (cu un cilindru) ARB, montat în compartimentul motor
Suspensie OME HD (+100 kg incarcare fata, iar spate +300kg permanent)
Mașina a trecut printr-o ampla procedura de recondiționare:
șasiu verificat, reparat (minim), sablat, zincat, refiletat, vopsit. Fără tratament special, pentru aderență, vopseaua a început să se cojească pe alocuri, se vede zincarea,
caroserie refăcută dpdv tinichigerie, inclusiv înlocuire praguri
Vopsita cu UPol Raptor, în versiunea lisă, aici din pacate mai necesita putina atentie atat pe partea de tinichigerie usoara dar mai ales pentru vopsitorie (pentru cine vrea o masina de MALL), totusi au trecut 7 ani de cand a fost reconditionata!
Tendoane custom, home made, cu unghi de ajustare al ridicării din suspensie
Kit bucsi tendoane noi + bucsi bari panhand
Revizii punți cu kituri de la Terrain Tamer
Pompă și servo frănă schimbate cu altele noi de Y61
Evacuare inox de 72
Ambreiaj Outback extreme
Altele, la grămadă, se văd și în poze:
Bară față Iron Man
Troliu China 12.000 lbs cu sufa sintetica noua
Proiectoare led de 40000 lumeni
Faruri led
Snorkel Iron Man
Cozoroc
Roof rack custom made cu proiectoare stanga / dreapta cat si spate
Bară spate Fabrica 4x4 cu suport prindere roata de rezerva cu balama
Webasto aer/aer ce necesită verficare (pornește, funcționează câteva minute apoi intră în avarie
Kit ceasuri specifice (AFR, Boost, EGT, Voltmetru)
Consolă tavan home made ce include stația, difuzor suplimentar, spații de depozitare
Stație de emisie recepție multibandă cu antena 120 cm
Interior original imitatie piele in stare foarte buna
Cotieră înălțată în regim home made (este un adaos care poate fi scos, după nevoie, și se revine la cotiera originală)
Panou cu butoane ARB atașat cotierei (proiectoare, bare leduri roof rack spate/stănga/dreapta, lumini interior, claxon separat/goarnă, compresor, blocant față, blocant spate - nealocat, frigider, etc)
Aeroterma de sub cotieră scoasă (disponibilă) precum și țevile de tur/retur (din dreptul scaunului din dreapta șoferului)
Bancheta spate rabatabilă
Etc
Motorul a fost recondiționat total, din cauză de "profesionalism". Era nevoie doar de o sondă nouă de ulei dar am ajuns să: schimb pompă ulei, cuzineți, supape de siguranță, desfac motor, Verificări cote, segmentat, planat chiulasă, rectificat scaune/supape, schimbat bucșe, simeringuri, etc, etc.
La drum, mai puțin cînd se impune forja la blană, nu se vede pic de fum.
ITP valabil, RCA pe un an, fiscal.
Acte la zi, fiscal pe loc.
Schimb +- diferența, Autorulota / Rulotă, motocicleta chopper sau touring.
Relații suplimentare prin mesaj privat sau telefonic la 07******10.
Punți de y61 cu rapoarte de 2.8
Montat kit de turbină de la producătorul DTS Australia (turbină, galerie evacuare, carcasă filtru de aer, furtune ungere și răcire, accesorii), nou, cumpărat direct de la producător. Fără intercooler (ar fi urmat).
Pompă de injecție în linie
Radiator mărit
Aer condiționat Instalație completă, verificată pe banc, la momentul instalării. Nu m-am deranjat să repar două țevi fisurate din compartimentul motor, acum cand m-am hotarat sa-l repar am observat ca si compresorul este blocat. Nu stiu daca se poate reconditiona, nu mi-am mai batut capul
Anvelope MT 37 Journey Claw uzura 30-40% incaltate pe jante tabla 16”intoarse cu ET -50, J6 (beadlockul saracului – merg cu 0,5 in teren si nu am dejantat niciodata)
MRL-uri manual AVM HD
Planetare față HD Longfield
Blocant spate OEM
Blocant față ARB
Compresor (cu un cilindru) ARB, montat în compartimentul motor
Suspensie OME HD (+100 kg incarcare fata, iar spate +300kg permanent)
Mașina a trecut printr-o ampla procedura de recondiționare:
șasiu verificat, reparat (minim), sablat, zincat, refiletat, vopsit. Fără tratament special, pentru aderență, vopseaua a început să se cojească pe alocuri, se vede zincarea,
caroserie refăcută dpdv tinichigerie, inclusiv înlocuire praguri
Vopsita cu UPol Raptor, în versiunea lisă, aici din pacate mai necesita putina atentie atat pe partea de tinichigerie usoara dar mai ales pentru vopsitorie (pentru cine vrea o masina de MALL), totusi au trecut 7 ani de cand a fost reconditionata!
Tendoane custom, home made, cu unghi de ajustare al ridicării din suspensie
Kit bucsi tendoane noi + bucsi bari panhand
Revizii punți cu kituri de la Terrain Tamer
Pompă și servo frănă schimbate cu altele noi de Y61
Evacuare inox de 72
Ambreiaj Outback extreme
Altele, la grămadă, se văd și în poze:
Bară față Iron Man
Troliu China 12.000 lbs cu sufa sintetica noua
Proiectoare led de 40000 lumeni
Faruri led
Snorkel Iron Man
Cozoroc
Roof rack custom made cu proiectoare stanga / dreapta cat si spate
Bară spate Fabrica 4x4 cu suport prindere roata de rezerva cu balama
Webasto aer/aer ce necesită verficare (pornește, funcționează câteva minute apoi intră în avarie
Kit ceasuri specifice (AFR, Boost, EGT, Voltmetru)
Consolă tavan home made ce include stația, difuzor suplimentar, spații de depozitare
Stație de emisie recepție multibandă cu antena 120 cm
Interior original imitatie piele in stare foarte buna
Cotieră înălțată în regim home made (este un adaos care poate fi scos, după nevoie, și se revine la cotiera originală)
Panou cu butoane ARB atașat cotierei (proiectoare, bare leduri roof rack spate/stănga/dreapta, lumini interior, claxon separat/goarnă, compresor, blocant față, blocant spate - nealocat, frigider, etc)
Aeroterma de sub cotieră scoasă (disponibilă) precum și țevile de tur/retur (din dreptul scaunului din dreapta șoferului)
Bancheta spate rabatabilă
Etc
Motorul a fost recondiționat total, din cauză de "profesionalism". Era nevoie doar de o sondă nouă de ulei dar am ajuns să: schimb pompă ulei, cuzineți, supape de siguranță, desfac motor, Verificări cote, segmentat, planat chiulasă, rectificat scaune/supape, schimbat bucșe, simeringuri, etc, etc.
La drum, mai puțin cînd se impune forja la blană, nu se vede pic de fum.
ITP valabil, RCA pe un an, fiscal.
Acte la zi, fiscal pe loc.
Schimb +- diferența, Autorulota / Rulotă, motocicleta chopper sau touring.
Relații suplimentare prin mesaj privat sau telefonic la 07******10.
ID: 275103731
Contactează vânzătorul
xxx xxx xxx