Postat 02 iulie 2025
Vând KTM 390 Adventure
5 700 €
Prețul e negociabil
Persoana fizica
Model: 390 Adventure
An de fabricatie: 2023
Capacitate motor: 373 cm³
Putere: 44 CP
Combustibil: Benzina
Tip: Enduro
Rulaj: 25 000 km
Stare: Utilizat
Transmisie: Lant
Inmatriculat/Neimatriculat: Inmatriculat
Descriere
De vânzare KTM 390 Adventure, am trecut la o clasă mai mare. O motocicletă extrem de fiabilă, care m-a plimbat prin multe locuri, fără niciun fel de probleme (aproape 18.000 km). Cumpărată de mine de la primul proprietar, la 6900km.
O motocicletă foarte potrivită pentru un începător, și nu numai. Este o motocicletă îngrijită, însă care nu a stat doar pe șosea (urme specifice pentru o motocicletă adventure). Asta nu înseamnă, totuși, că e o motocicletă abuzată, însă are câteva zgârieturi fine pe părțile de plastic. A văzut la viața ei asfalt, gravel și drumuri forestiere, fără enduro sau alte nebunii (totuși este motocicletă folosită de un începător). Al doilea proprietar.
Vine cu doua seturi complete de roti (cele de șosea, tubeless, au cca 6000km). Asta înseamnă roti + discuri de frana + pinion + distanțiere (un set de roti pe spițe, fără discuri și pinion sunt cca 1500 eur, atunci când se gasesc).
La 15.000 km s-au făcut verificare și ajustare joc supape, in reprezentantă.
Uleiul l-am schimbat la fiecare 4000km (uleiul actual are ~ 500km - am folosit doar Motorex).
Lanț și pinioane schimbate acum ~ 500km.
Plăcuțe frână față - spate schimbate, ulei frana schimbat.
Consum mediu între 3.2 și 4.0 l/100km, in funcție de teren și de regimul de exploatare (am scos și 2.5 l/100 km pe plat, ca experiment însă nu e ceva realizabil în viață de zi cu zi).
Practic, o motocicletă cu care nu mi-ar fi frică să pornesc într-o tură de 3-4000 km, mâine.
Următoarele upgrade-uri efectuate valoare de achiziție ~2000 EUR):
Ghidon Protaper Contour (cel original forța o poziție mai adunată, de șosea)
Bar risers NiceCnc (s-a schimbat și cablul de ambreiaj, deoarece cel original era prea scurt după modificare)
Handguards Acerbis X-Factor
Manete ambreiaj / frana reglabile Barracuda
Arcuri progresive Hyperpro pe față (ocazie cu care s-au schimbat simeringurile de ulei si praf, uleiul, precum și bushing-urile)
Suspensie progresivă Hyperpro pe spate, nouă (amortizorul vechi mi-a curs, problema cunoscuta pe seria 390 Adventure)
1finger clutch NiceCNC
Scărițe SW-Motech Evo cu unghi reglabil (rezolva problema scărițe lor originale, care nu permit o poziție corectă atunci când stai in picioare)
Crashbars
Suport GPS (China)
Portbagaj (China)
Proiectoare Puig
Bashplate aluminiu Snell (foarte util pe gravel și forestiere)
Parbriz înălțat (China)
Protecție far (China)
Protecție radiator aluminiu (China)
O motocicletă foarte potrivită pentru un începător, și nu numai. Este o motocicletă îngrijită, însă care nu a stat doar pe șosea (urme specifice pentru o motocicletă adventure). Asta nu înseamnă, totuși, că e o motocicletă abuzată, însă are câteva zgârieturi fine pe părțile de plastic. A văzut la viața ei asfalt, gravel și drumuri forestiere, fără enduro sau alte nebunii (totuși este motocicletă folosită de un începător). Al doilea proprietar.
Vine cu doua seturi complete de roti (cele de șosea, tubeless, au cca 6000km). Asta înseamnă roti + discuri de frana + pinion + distanțiere (un set de roti pe spițe, fără discuri și pinion sunt cca 1500 eur, atunci când se gasesc).
La 15.000 km s-au făcut verificare și ajustare joc supape, in reprezentantă.
Uleiul l-am schimbat la fiecare 4000km (uleiul actual are ~ 500km - am folosit doar Motorex).
Lanț și pinioane schimbate acum ~ 500km.
Plăcuțe frână față - spate schimbate, ulei frana schimbat.
Consum mediu între 3.2 și 4.0 l/100km, in funcție de teren și de regimul de exploatare (am scos și 2.5 l/100 km pe plat, ca experiment însă nu e ceva realizabil în viață de zi cu zi).
Practic, o motocicletă cu care nu mi-ar fi frică să pornesc într-o tură de 3-4000 km, mâine.
Următoarele upgrade-uri efectuate valoare de achiziție ~2000 EUR):
Ghidon Protaper Contour (cel original forța o poziție mai adunată, de șosea)
Bar risers NiceCnc (s-a schimbat și cablul de ambreiaj, deoarece cel original era prea scurt după modificare)
Handguards Acerbis X-Factor
Manete ambreiaj / frana reglabile Barracuda
Arcuri progresive Hyperpro pe față (ocazie cu care s-au schimbat simeringurile de ulei si praf, uleiul, precum și bushing-urile)
Suspensie progresivă Hyperpro pe spate, nouă (amortizorul vechi mi-a curs, problema cunoscuta pe seria 390 Adventure)
1finger clutch NiceCNC
Scărițe SW-Motech Evo cu unghi reglabil (rezolva problema scărițe lor originale, care nu permit o poziție corectă atunci când stai in picioare)
Crashbars
Suport GPS (China)
Portbagaj (China)
Proiectoare Puig
Bashplate aluminiu Snell (foarte util pe gravel și forestiere)
Parbriz înălțat (China)
Protecție far (China)
Protecție radiator aluminiu (China)
ID: 283647699
Contactează vânzătorul
xxx xxx xxx