Postat 13 aprilie 2024
Tubulara Off-road extrem
16 000 €
Prețul e negociabil
Persoana fizica
Capacitate motor: 2 500 cm³
Putere: 240 CP
Combustibil: Diesel
Caroserie: Off-road
Rulaj: 1 000 km
Culoare: Verde
Numar de usi: 2
An de fabricatie: 2015
Stare: Utilizat
Cutie de viteze: Automata
Volan: Partea stanga
Inmatriculat/Neimatriculat: Neinmatriculat
Descriere
Mașina a fost construită pentru CNOR , are ca baza partea din fata a unui sasiu de Mercedes G 463, cu suspensie multilink fata + spate,structura tubulara si are următoarele părți componente și extrase:
- teava folosită este laminata la rece cu diam. de 42 și 38
- motor Mercedes OM605, 2500 cmc, sistem de injecție modificat, turbina cu geometrie variabila, intercooler răcit cu electroventilator Spal, pompa electrică suplimentară de combustibil.
- cutie de viteze automata Mercedes G 463, patru trepte, radiator răcire ulei, revizie completa, ambreiaje noi.
- cutie transfer Mercedes G 463 cu diferential central blocabil.
- punti portal Volvo C303, raport 6.11, cu conversie frana disc fata+spate, blocantii modificați cu actuatoare pneumatice și compresor ARB. (plus doua burdufuri de planetara noi)
- jante tabla cu beadlock 16x9J, 6x139,7, 5 buc.
- cauciucuri Interco Booger 35/14,5/16 5buc. plus doua buc. noi nefolosite.
- tendoanele pentru suspensie sunt din aliaj special de aluminiu cu Johny Joint-uri Currie reglabile la ambele capete (plus doua buc. rezerva noi, nefolosite)
- suspensia are amortizoare reglabile cu azot ORI Struts STX 14 inch fata și 16 inch spate.
- sistem de directie hidraulic complet PSC Motorsports cu radiator racire.
- troliu fata Warn 8274, sufa sintetica, cu Bow Motor 5,6 CP și releu Albright
- troliu spate SuperWinch, sufa sintetica,nou.
- rezervor combustibil tabla inox
- sistem racire montat în spate cu radiator aluminiu și 2 electroventilatoare Spal.
- scaune competiție Sparco si centuri prindere in 4 puncte Sparco.
- volan Sparco Off-road 380 mm.
- ceasuri bord Stack (mai puțin cel pentru combustibil)
- lumini led fata și proiectoare lucru spate.
- camera mers inapoi
În acest moment masina este în stare de funcționare.
Dacă este cineva interesat de mai multe componente sau componente majore masina se poate dezmembra.
- teava folosită este laminata la rece cu diam. de 42 și 38
- motor Mercedes OM605, 2500 cmc, sistem de injecție modificat, turbina cu geometrie variabila, intercooler răcit cu electroventilator Spal, pompa electrică suplimentară de combustibil.
- cutie de viteze automata Mercedes G 463, patru trepte, radiator răcire ulei, revizie completa, ambreiaje noi.
- cutie transfer Mercedes G 463 cu diferential central blocabil.
- punti portal Volvo C303, raport 6.11, cu conversie frana disc fata+spate, blocantii modificați cu actuatoare pneumatice și compresor ARB. (plus doua burdufuri de planetara noi)
- jante tabla cu beadlock 16x9J, 6x139,7, 5 buc.
- cauciucuri Interco Booger 35/14,5/16 5buc. plus doua buc. noi nefolosite.
- tendoanele pentru suspensie sunt din aliaj special de aluminiu cu Johny Joint-uri Currie reglabile la ambele capete (plus doua buc. rezerva noi, nefolosite)
- suspensia are amortizoare reglabile cu azot ORI Struts STX 14 inch fata și 16 inch spate.
- sistem de directie hidraulic complet PSC Motorsports cu radiator racire.
- troliu fata Warn 8274, sufa sintetica, cu Bow Motor 5,6 CP și releu Albright
- troliu spate SuperWinch, sufa sintetica,nou.
- rezervor combustibil tabla inox
- sistem racire montat în spate cu radiator aluminiu și 2 electroventilatoare Spal.
- scaune competiție Sparco si centuri prindere in 4 puncte Sparco.
- volan Sparco Off-road 380 mm.
- ceasuri bord Stack (mai puțin cel pentru combustibil)
- lumini led fata și proiectoare lucru spate.
- camera mers inapoi
În acest moment masina este în stare de funcționare.
Dacă este cineva interesat de mai multe componente sau componente majore masina se poate dezmembra.
ID: 246153310
Contactează vânzătorul
xxx xxx xxx