Navighează la conținutul principal
Chat

Notificari

Adaugă anunț nou
Toyota Prius 2007 gen 2 hibrid electric 250k km 110 CP ideala pt oras
Toyota Prius 2007 gen 2 hibrid electric 250k km 110 CP ideala pt oras
Toyota Prius 2007 gen 2 hibrid electric 250k km 110 CP ideala pt oras
Toyota Prius 2007 gen 2 hibrid electric 250k km 110 CP ideala pt oras
Toyota Prius 2007 gen 2 hibrid electric 250k km 110 CP ideala pt oras
Toyota Prius 2007 gen 2 hibrid electric 250k km 110 CP ideala pt oras
Toyota Prius 2007 gen 2 hibrid electric 250k km 110 CP ideala pt oras
Toyota Prius 2007 gen 2 hibrid electric 250k km 110 CP ideala pt oras
Postat 21 septembrie 2025

Toyota Prius 2007 gen 2 hibrid electric 250k km 110 CP ideala pt oras

3 990 €

PromoveazăReactualizează

Persoana fizica

Model: Prius

Combustibil: Hibrid

Caroserie: Hatchback

Rulaj: 250 000 km

Culoare: Argintiu

An de fabricatie: 2007

Numar de usi: 5

Stare: Utilizat

Cutie de viteze: Automata

Volan: Partea stanga

Inmatriculat/Neimatriculat: Inmatriculat

Descriere

inmatriculat 22.10.2007
desi are 250 000 km la hibrizi motorul termic nu are 250.000 ca la o masina pe benzina motorina unde motorul functioneaza non stop - este riscat sa opresti motorul la acele masini pe o panta abrubta.
toyota prius are toate sistemele gandite sa functioneze fara motorul de benzina pornit franarea este actionata cu un actuator electric care chiar si cu o baterie de 12v volti defecta are niste condesatori ca back-up

estimez ca are cu cu cel putin 20-30 % mai putin km la motorul termic - cei de la toyota se lauda ca merge pana la 50% in modul electric dar este in functie de teren dealuri sau autostrazi

Motor pe benzină: 1.5L Atkinson Cycle, DOHC, 4 cilindri, VVT-i
Putere motor pe benzină: 57 kW (76 CP) 5000 rpm
Cuplu motor pe benzină: 115 N·m (85 lb·ft) 4200 rpm
Motor electric: 50 kW (67 CP) 1200 rpm
Cuplu motor electric: 400 N·m (295 lb·ft) 0 rpm
Putere totală a sistemului hibrid: 110 CP (82 kW)
Denumire sistem hibrid: Toyota Hybrid System II
Tip de vehicul: AT-PZEV (Advanced Technology Partial-Zero Emission Vehicle

desi uni cred ca prius este lenta la nevoie cu un asa cuplu la 0-50 km poate pleca prima de la semafor poate patina si pe uscat daca este pietris foarte usor, trag 2 motoare plus ajuta si bateria se poate vedea pe afisajul central facut de Fujitsu ..sagetiile cu rosu
dupa 50 km la ora avand doar un singur pinion / 1 viteza in acel reductor o masina cu cutie de viteze isi arata avantajele

masina in sine este mama tutoror hibrizilor si masinilor electrice de azi s-au folosit peste 100 de inventi brevete noi la acest model fabricata in Japonia

desi este o masina de familie cu confort sporit pt pasageri. Are 2.7 metri intre axe ,4.5 metri lungime portbagaj 400litri, este destul de aerodinamica coeficient 0.26 , de aceea are acest design de picatura

Motorul este aspirat fara componente care se pot strica cum ar fi turbo, curea distributie, ambreaj, electromotor, cutie de viteze, alternator doar pompa de apa pentru termic are curea de accesorii

compresorul este electric 220 volti trifazic deci poti sa ai aer conditionat si cu motorul pe benzina oprit
placutele rezista peste 100 000 de km folosind franare regenerativa incarci bateria de 1.3 kw cand este la 80% are 1.5 kw este o baterie facuta din 28 de elementi NIMH de la Panasonic mult mai rezistenta ca primele variante cu litiu ion BMS-ul o tine intre 40 si 80% pt a nu face acele cicluri .
este un domn care pe taxi a facut cu acest model de masina 1 milion de km fara sa inlocuiasca mai nimic decat consumabile

este o masina ideala pt cine vrea cutie automata fiabila pt ca acest eCVT nu cedeaza poti sa pornesti de pe loc de 1000 de ori si sa mergi doar 1 metru inr-un oras aglomerat fara sa uzezi nimic
spre exemplu in Bucuresti Vinerea blocat in trafic motorul termic a functionat aproximativ 2 minute doar sa incarce bateria cat am stat 20 de minute blocat in trafic la semafor masina mergand in modul electric,
desi este o masina mare 4.5 metri si grea 1375 kg nu prea are rival in masinile pe benzina motorina la consum in oras la aceasta categorie. are capota si haionul portbagaj din aluminiu desi are o varsta nu are rugina cum se intalneste la masini mult mai noi ,am mai dat cu ulei preventiv totusi

in functie de teren se poate merge pe electric si la viteze mari este de ajuns sa ridici piciorul de pe acceleratie si masina deja regenereaza motorul pe benzina este folosit ca generator electric genereaza 500 volti trifazic, Bateria desi are 220Volti printr-un buck converter de Mitsubishi ajunge pana la 500 Volti

are 2 motoare electrice cel pe benzina ajuta doar sa incarce bateria si la viteze mari ajuta pe cel electric la propulsie, motorul generator 1 produce curent cand masina franeaza sau la coborare

ambele motoare electrice sunt fara perii colectoare, au magneti permanenti

motorul generator 2 este folosit sa produca curent, sa porneasca motorul pe benzina ,la 500 v trifazic porneste mult mai usor decat cu un electromotor la 12 v si propulseaza masina in mersul inapoi

intre cele 2 motoare sunt niste angrenaje similare cu cele dint-o bormasina electrica de aceea nu se simt smucituri indiferent ca se opreste sau porneste motorul pe benzina

desi are bateria mica se incarca foarte repede in cateva zeci de secunde si in fuctie de teren exceptand autostrazi drepte sau la urcare dealuri cand motorul termic sta mai tot timpul pornit la cobrare se opreste motorul pe benzina automat. chiar si pe autostrazi motorul merge la 1300 rot pe min fara sa depuna efort greutatea este preluata de cel electric de aceea este foarte fiabila se poate face in jur de 200 km in modul electric total la un plin de rezervor acum depinde si de teren

invertorul si motoarele electrice au circuitul lor de racire separt fata de cel termic cu pompa actionat electric 12v

kilometrajul si modurile schimbatorului de viteze este proiectat pe un fond negru cu verde de un display de la Onkyo

este o masina despre care se poate scrie volume intregi

este un domn care explica foarte bine pe youtube weber auto , a fost un timp printre cea mai fiabila masina de serie

a fost foarte apreciata in Statele Unite de aceea se pot gasi multe video cand se intampla ceva

merge cu benzina de 95 nu ii trebuie ceva mai bun la motorul pe benzina deoarece nu imbunatateste propulsia , cel electric duce greul

Bateria de tracțiune nu are probleme,
Ventilatorul bateriei de tracțiune a fost curățat, la fel și bornele de cupru dintre elemenți bateriei de tracțiune. Nici un element nu a necesitat înlocuire.
Ulei motor a primit numai de la Toyota 5w30 consuma gen ~80 ml la 1000km în funcție și cât de turat se merge cu motorul dar este ceva normal pt acest model. Pompa de răcire antigel pe hibrid a fost înlocuită cu una de Mercedes nu ar trebui sa mai fie probleme. Mp3-ul original a fost înlocuit cu unul de 10 inch android cu dash camera. Camera de mers înapoi nu am reușit să o fac probabil un update de soft la unitatea android 8227l ar rezolva. Meniul de service este accesibil cu 000000 dar lipsește setarea rezoluție camerei gen AHD 25 fps -camera actuala. Este compatibila și cvbs dar trebuie deconectat un fir la camera . Are senzori de parcare funcționali cei originali dădeau erori.
Uleiul a fost schimbat în reductor cu Toyota ATF WS.
Consumul este in jur de 4.1 litri la 100km am scos chiar și mai jos gen 3.7-3.9 dar depinde de foarte multe lucruri.
Este echipata cu cauciucuri vara care au câteva mii de km. Separat Am și jenti originale Toyota Prius 2 cu cauciucuri de iarna rulate foarte puțin au fost stocate în garaj.
Deși nu arată la fel de bine că modelul următor de Prius este totuși mult mai fiabila.
Include key less go si key less entry
Una dintre remote key s-a defectat nu mai emite dar se poate porni mașină dacă se introduce in slot am cumpărat una second dar nu am reușit să o împerechez cu mașina pt keyless sau remote unlock funcționează doar pt pornire întrodusa in slot
Are acel buton de EV pt modul electric dar se poate controla din accelerație
Are cruise control, și dotările standard cum ar fi hill assist, eCVT foarte util în orașe aglomerate, esp, abs, acel B mode brake util la pante abrupte sau o regenerare mai puternică dar care se obtine și apăsând ușor frana
Aerul condiționat funcționează bine , posibil mai trebuie completat cu freon dar trebuie un ulei care sa nu conducă curentul fiind compresorul electric
Are pus led-uri la toate becurile de T10 număr, pozitii, inclusiv portbagaj la uși și în interior
ID: 293072161

Contactează vânzătorul

florin

Pe OLX din iunie 2013

Activ ieri la 10:34

Localitate

Descarca aplicatia pentru telefonul tau