Navighează la conținutul principal
Chat

Notificari

Adaugă anunț nou
Toyota Land Cruiser LJ70 / J7 2.4 D, restaurata, turbo BMW, blocant
Toyota Land Cruiser LJ70 / J7 2.4 D, restaurata, turbo BMW, blocant
Toyota Land Cruiser LJ70 / J7 2.4 D, restaurata, turbo BMW, blocant
Toyota Land Cruiser LJ70 / J7 2.4 D, restaurata, turbo BMW, blocant
Toyota Land Cruiser LJ70 / J7 2.4 D, restaurata, turbo BMW, blocant
Toyota Land Cruiser LJ70 / J7 2.4 D, restaurata, turbo BMW, blocant
Toyota Land Cruiser LJ70 / J7 2.4 D, restaurata, turbo BMW, blocant
Toyota Land Cruiser LJ70 / J7 2.4 D, restaurata, turbo BMW, blocant
Postat 29 mai 2025

Toyota Land Cruiser LJ70 / J7 2.4 D, restaurata, turbo BMW, blocant

13 500 €

PromoveazăReactualizează

Persoana fizica

Serie sasiu (VIN): JT1VOLJ7009051743

Model: Land Cruiser

Capacitate motor: 2 446 cm³

Putere: 90 CP

Combustibil: Diesel

Caroserie: Off-road

Rulaj: 333 000 km

Culoare: Negru

An de fabricatie: 1990

Numar de usi: 3

Stare: Utilizat

Cutie de viteze: Manuala

Volan: Partea stanga

Inmatriculat/Neimatriculat: Inmatriculat

Descriere

Salutare,

Imi pun la vanzare jucaria care a fost modificata si refacuta in proportii destul de mari, dupa cum urmeaza:

Toyota Land Cruiser J7/70
- autoturism 1100 lei impozit
- 1990 anul fabricației
- 2.4 diesel, Toyota 2L Serie - 2328142

- Turbina BMW 524 clasica de pe motor de 2.4 L
- Intercooler Iveco adaugat - nu sunt probleme la racire de nici un fel
- Blocant spate pe aer, cu conmpresor, la button
- Suspensie OME +5
- Bara fata metalica
- Troliu Warn functional cu sufa metalica, cu telecomanda si comenzi duse pe bordul masini)
- Jante Enkei aluminiu R15 ET -14, 5 buc, foarte usoare (si foarte scumpe...)
- Distantiere/ flanse 3 cm fata si spate
- Evacuare de Inox, refacuta
- Trapa functionala
- Anvelope 33 12.5 15 Mikey Tomphson Extrem Mud
- Refacuta caroseria complet, inlocuit elemente si refacut elemente unde a fost cazul, sudate altele si aplicare o chituire usoara pe elementele originale unde nu am vrut sa schimb, detin poze, video, etc
- Curatare vopsea veche, aplicare solutii speciale si tratament antirigina inainte de vopsire
- Vopsea raptor neagra RAL 9017(reflexii maronii în soare) + primer, aplicata pe fiecare element si ,,intoarsa" pentru cei care stiu cum se aplica, mai ales pe colturi, usi, etc.
- Sasiul era impecabil si refacut candva, dar tot l-am curatat, aplicat tratamente si terosonat pentru protective
- Refacut instalatia de lumini acolo unde necesita schimbata si cu probleme - merge orice lumina pe ea
- Faruri led cu semnalizari legate pe luminile de Zi (alb si galben la semnalizari)
- Pozitii si semnalizari fata schimbata complet
- Stopuri schimbate pe ambeke parti, doar cele originale din bara au ramas
- Refacut claxon
- Folie omologata Lumar pe laterale spate si usi haion
- Volan original refacut
- Refacut geometrie, indreptat volan, etc., la caseta de directie se prelinge cate o picatura de ulei, dar nu am vrut sa o schimb fiindca functioneaza perfect
- Snorkel functional
- Oglinzi noi, schimbate ambele
- Grila fata original, refacuta cu fibra de sticla si vopsita (nu am gasit ce trebuie si am preferat originala, chair daca arata groaznic) si arata impecabil acum
- Praguri discrete adaugate si vopsite
- Refacut stergatoare parbriz, motoras si sistemul de spalare cu solutie (nu functional)
- Refacut sistem de ventilatie/caldura fiindca era blocant si acum functioneaza
- Interiorul a fost eliminat aproape complet, nu mai sunt scaunele originale, bancheta si alte elemente
- Schimbate, din nou, toate uleiurile: motor, cutie, grupuri, reductor.
- Baterie noua Starline 80 Ah
- 3 scaune de racing British, tip scoica, cu centuri SECURON si reglaje pe toate directiile (2 in fata si unul in spate, central) acestea, de la soare, au crapat in tapiterie si 2 ar trebuie refacute
- si probabil si altele care nu imi vin in minte acum...

Bineinteles, ca la orice masina veche, nu inseamna ca este perfecta si mai sunt bani de bagat, in functie de nevoie si pretentii. De aceea, masina are urmatoarele minusuri sau lucruri ramase de facut:

- curge ceva ulei la grupul spate sau cardan (probabil de cand au montat blocantul spate sau a aparut uzura)
- fetele de usi au fost demontate la vopsire si trebuie prinse bine(ceva relativ simplu, dar nu am avut timp de asta)
- la Troliu, am bagat panoul de comanda in interior ca sa nu fie probleme. De aceea, se pune telecomanda mai greu, dar ai butoanele in interior. Pentru siguranata, eu mi-am propus sa schimb si releele la el, dar nu am avut timp sa desfac si sa vad de care sunt.
- scaunele din fata trebuie refacute, ca sa arate totul bine (au fost foarte scumpe si sunt bune, dar soarele este mai puternic)
- masina mai are zgomote de la bord, de la diferite maruntisuri care or mai fi pe acolo, dar nu m-am stresat cu ele, cine are o masina veche stie despre ce este vorba
- si probabil si alte minusuri nevazute sau nedescoperite, tine si de preferintele personale.

Masina este impecabila din punct de vedere mecanic... Functioneaza totul pe ea, duce anvelopele foarte bine (chiar si a 3 a in Low, pe mine m-a scos din orice problema, desi eu fac overlanding).

Estetic, la interior, probabil se mai gasesc lucruri de facut.

Cine a mai refacut o masina, stie ce inseamna din punct de vedere al costurilor ceea ce am scris eu mai sus...la timp, nu mai mentionez ca este greu de cuantificat. Masina facuta in acest fel este posibil sa tina mai mult decat o viata.

Masina este înmatriculată pe numele meu, are ITP si asigurare și se oferă toate documentele pentru inmatriculare.

Detin destul de multe poze cu ea, dar trebuie sa le caut în telefon, s-au amestecat la schimbarea telefonului și sunt vreo 25 000 cu totul.

O vând fiindca vreau sa trec la mașinile în 4 usi, de aceea, posibil sa ma intereseze un schimb cu un Patrol GU4 după 2006, Toyota LC 100 după 2004, LC 80 in stare buna, Wrangler Rubicon.
ID: 284974023

Contactează vânzătorul

Cornel

Pe OLX din decembrie 2021

Activ pe 01 iunie 2025

xxx xxx xxx

Localitate

Descarca aplicatia pentru telefonul tau