Mesaje
Adauga anunt nou
  1. Pagina principală
  2. Servicii
  3. Servicii specializate si servicii pentru afaceri
  4. Servicii IT Software & Hardware - mentenanta si echipamente IT
  5. Servicii IT Software & Hardware - mentenanta si echipamente IT - Bucuresti - Ilfov
  6. Servicii IT Software & Hardware - mentenanta si echipamente IT - Bucuresti
  7. Servicii IT Software & Hardware - mentenanta si echipamente IT - Sectorul 6
Sistem ERP cu POS si Gestiune (Warehouse Management)
Sistem ERP cu POS si Gestiune (Warehouse Management)
Sistem ERP cu POS si Gestiune (Warehouse Management)
Sistem ERP cu POS si Gestiune (Warehouse Management)
Sistem ERP cu POS si Gestiune (Warehouse Management)
Sistem ERP cu POS si Gestiune (Warehouse Management)
Sistem ERP cu POS si Gestiune (Warehouse Management)
Sistem ERP cu POS si Gestiune (Warehouse Management)
Postat 29 martie 2024

Sistem ERP cu POS si Gestiune (Warehouse Management)

PromoveazăReactualizează
  • Persoana fizica

Descriere

ERP Core este un framework pentru construcția rapidă a unor sisteme ERP customizabile, simple sau foarte complexe. Acesta se adresează companiilor și instituțiilor publice de orice dimensiune care doresc digitalizarea lucrului și au nevoie de un sistem informatic complex dar în același timp modular, distribuit, ușor de utilizat și ușor de customizat.

Clienții au acces la codul sursă al programului pentru a putea implementa noi funcționalități și pentru a modifica funcționalitățile de bază. Pot fi implementate orice proceduri specifice fiecarei companii.

Module
POS – Casa de plata pentru retail
HR – Pontaj si Salarizare
CRM – Clienți, Programari și rezervari
MM – Managementul Materialelor
PP – Planificarea și Execuția Producției
SD – Vanzari si Ofertare
WM – Managementul depozitelor

Module
POS – Casa de plata pentru retail
Casa de plata
pot fi configurate oricate puncte de vanzare și oricate zone;
in cazul Restaurantelor, pe ecran sunt afișate notificari de la dispozitive „Cheama Ospatar„. Aceste notificari pot ajunge și pe telefoanele mobile ale personalului. Pot fi instalate oricate dispozitive de acest gen;
sistem optimizat pentru Livrări, conectat cu centrala telefonică pentru căutarea automată a clientului care apelează;
aplicația rulează pe orice sistem de operare (Linux, Windows, iOS) care dispune de un browser modern și pe orice dispozitiv (telefoane, tablete, calculatoare). Pot fi instalate oricate puncte pentru înregistrarea comenzilor, lucru foarte important în locațiile cu suprafață mare;
integrare cu imprimante fiscale DATECS. Se pot instala oricate case de marcat în oricate locații, cu respectarea normelor legale;
emitere de facturi direct din POS pentru comenzile realizate;
produsele sunt ordonate ierarhic Cataloage și Secțiuni si pot fi cautate rapid dupa nume, descriere sau cod;
produsele pot fi activate, deactivate din POS în cazul în care nu exista disponibilitate spre exemplu;
raportare configurabilă. Rapoartele de bază sunt: Vanzari curente (totaluri), Retururi, Produse Vandute, incasare Bacsis;
CRM: istoric comenzi, istoric rezervari, puncte de fidelitate etc.
Programari și rezervari

pot fi configurate de către utilizator oricate tipuri de evenimente;
pot fi trimise notificari prin email si/sau prin SMS sau orice alte metode de comunicatie;
vizualizare a evenimentelor la nivel de luna/saptamana/zi;
tipărire de etichete si bonuri pentru rezervari si raport pentru personalul implicat în activități;
raportarea și urmarirea pregătirii, desfășurării evenimentului;
integrare cu Google Calendar și alte sisteme compatibile RFC5545;
integrare cu sistemul CRM;
MM – Managementul Materialelor
crearea și configurarea produselor și a caracteristicilor acestora;
pot fi adăugate caracteristici dinamice de către utilizator (EAV) si permite agregarea datelor (de exemplu Valori Nutriționale);
ierarhizarea produselor și a componentei acestora (ansamble, subansamble, materii prime, etc.);
versionarea produselor și a rețetelor;
pot fi create rețete alternative sau influențate de caracteristicile produsului fabricat;
raportarea și verificarea rețetelor;
calcularea costurilor produselor fabricate;
Acest modul include de asemenea modulul de Achiziții.

căutarea prețului optim de achiziție în funcție de furnizor;
calcularea necesarului pentru planificarea producției (MRP);
rapoarte pentru determinarea achiziției oportune de materii prime;
PP – Planificarea și Execuția Producției

produsele pot avea multiple retete (BOM-uri / Bill Of Materials) care pot fi alese în funcție de caracteristicile produsului executat;
retetarul permite configurarea de variante si versiuni de produs;
pot fi executate comenzi de producție cu respectarea unui BOM sau create rețetele în timpul procesului de productie cu materiale disponibile;
permite trasabilitatea materialelor;
pot fi montate ecrane pentru stațiile de lucru. Pentru restaurante, se poate utiliza ecranul stației de lucru pentru eliminarea imprimantelor utilizate la tipărirea bonurilor de comanda. Prin utilizarea ecranului la stația de lucru, este posibila urmarirea comenzii în timp real, operatorul avand posibilitatea schimbării stării comenzii (de exemplu: in lucru, realizata). Operatorul de producție poate chema persoana responsabilă cu comanda de la stația de lucru pentru comunicarea de eventuale probleme;
se pot realiza comenzi de producție în trecut, prezente sau viitoare;
se pot estima timpii de producție, necesarul de materiale și momentul realizarii produselor finite;
SD – Vanzari si Ofertare
ofertare si facturare;
analiza de costuri si profit;
creare de oferte personalizate în funcție de client (integrare cu CRM);
promotii, configurare de preturi programate;
cataloage cu prețuri și secțiuni ierarhice;
HR – Pontaj si Salarizare
permite păstrarea istoricului de angajări si salarizare;
pontaj cu cartela, cu telefonul sau recunoaștere faciala;
înregistrarea absentelor, concediilor, zilelor libere;
cereri de concediu, invoiri, ore suplimentare;
bonuri de masa;
calculul salariului;
WM – Managementul depozitelor
controlul stocurilor la nivel de companie, depozit, pana la nivel de raft si cutie;
urmărirea traseului produselor;
note de recepție (NIR);
rapoarte și analiza stocurilor;
CRM – Clienți
fidelizare clienți cu bonuri, discount-uri sau vouchere;
ofertare în funcție de client și vânzările către acesta;
oferte personalizate;
analiza vânzărilor și a profitului realizat;
Analytics

Sistemul permite configurarea si dezvoltarea rapida a rapoartelor de management pentru analiza performantelor companiei. Datorita sistemului modular este posibila modificarea sau crearea de noi rapoarte fara down-time si fara a influenta functionarea sistemului.

Avantaje
Sistemul este configurabil, fie de către operator fie de către un programator, în funcție de genul de cerința.

Plătiți doar costurile cu implementarea, fără abonamente dacă nu sunt necesare.

La cerere, clientul poate avea acces la codul sursa și îl poate modifica pentru a implementa noi funcționalități.

Poate fi folosit pe orice sistem de operare dotat cu un browser, datorită faptului ca toata interfața este WEB. Serverul poate rula pe Linux (recomandat) sau Windows. De asemenea poate fi accesat (cu funcționalități limitate pe unele ecrane) de pe telefoanele mobile.

Tehnologii utilizate
Principalele caracteristici tehnice sunt:

are o arhitectură bazată pe micro servicii și server de evenimente;
dacă este utilizat un server cu mașini virtuale, acesta poate fi conectat într-un sistem pentru redundanta si backup automat (de exemplu ProxMox);
interfața este de tip WEB și poate fi accesată de pe orice dispozitiv și sistem de operare modern (Windows, Android, iOS, Linux etc.);
dispune de aplicații pentru dispozitive mobile pentru transmiterea de notificări și operare de la distantă;
se pot implementa funcționalități noi (plug-in) care nu afectează funcționarea sistemului în timpul dezvoltării acestora, fără down-time (dacă nu se modifica funcțiile de bază);
în vederea implementării de funcționalități de back-office este suficient un programator cu cunoștințe de C#. In vederea implementării de interfețe vizuale sau aplicații mobile se poate folosi orice tehnologie care poate apela endpointuri prin HTTP: Angular, React, VueJS, JavaScript etc.;
este scris în C# și Angular (Type Script). Utilizează următoarele tehnologii: Entity Framework, .NET, Dynamic Linq;
interfața vizuală se generează automat în marea majoritate a cazurilor din metadata expusa de către server. Acest lucru permite dezvoltarea de aplicații noi cu o interfață familiara pentru utilizatori. Pentru dezvoltarea de interfețe noi se pot adăuga servicii externe care implementează API-ul;
serverul poate rula pe Windows sau Linux (serverele noastre rulează pe Ubuntu 20.04 instalate pe mașini virtuale în ProxMox);
aplicația vizuala este servita de un server NGINX și rulează în orice browser. Recomandăm utilizarea Brave sau Firefox deoarece Chrome este mult mai lent;
dispune de error logger pentru identificarea și repararea erorilor din cod;
se pot genera rapoarte complexe privind activitatea utilizatorilor în sistem prin funcționalitatea de audit;
utilizatorilor li se pot asigna roluri complexe care permit accesul la module, tipuri de date, câmpuri sau valori;
Implementarea curentă a părții de business logic oferă următoarele module:

gestionarea documentelor, a clienților/ utilizatorilor, vânzare, aprovizionare, depozitare și producție
CRM – un sistem pentru managementul clienților (vânzări, promoții, reduceri, adrese, marketing)
FI – modul financiar pentru managementul documentelor financiare (NIR, facturare, rapoarte)
Manufacturing și MM – modul pentru producție și managementul produselor (rețete, calcul costuri, calculul valorilor nutriționale în funcție de rețete)
Restaurante & Livrări – modul pentru restaurante (vânzări prin POS, înregistrare bacșiș, management personal)
Modulele de bază conțin cod sursă pentru exemplificarea capabilităților sistemului.
ID: 268231718

Contactează vânzătorul

Marius

Pe OLX din iunie 2014

Activ pe 26 aprilie 2024

xxx xxx xxx

Vanzator

Localitate

Descarca aplicatia pentru telefonul tau