Postat 03 mai 2025
Sistem conversie scaune Logan Sandero 3 III pentru Logan Duster < 2020
400 lei
Persoana fizica
Stare: Noua
Livrare cu verificare
Descriere
Nu vindem scaune – pret valabil pana in data de 01.07.2025.
Sistemul de conversie este conceput pentru a facilita adaptarea noilor scaune provenite de generatie noua de Logan 3 III si Sandero 3 III 2020+ pe platforma de Logan / Sandero (2004 -> 2020) si Duster 1/2 (2010 -> 2024), acesta find un intermediar intre prinderea originala de pe caroserie a scaunelor originale si noua prindere a noilor scaune.
Ansamblul contine tot ce este nevoie pentru a realiza montajul fara a necesita nici un alt element suplimentar iar totul este modular, montajul find “plug and play” si astfel pentru realizarea acestuia este nevoie doar de un Torx de 40 si un Cutter.
Avantajele sistemului de conversie:
- stabilitate a intregului ansamblu;
- posibilitatea de a face conversia fara a avea prea multe cunostinte tehnice si scule la indemana:
un torx de 40 si un cutter este tot ceea ce este nevoie;
- montajul se poate realiza chiar si in mai putin de o ora pe modelele fara conexiuni electrice, si in doua cel mult pe cele care au si partea electrica de conectat, pentru cei tehnici, pentru cei mai putin tehnici 2-4 ore;
- suport tehnic privind partea de legaturi electrice propriu-zise acolo unde este cazul;
- suport tehnic privind anumite dificultati/detalii care pot aparea in timpul montajului.
Alte costuri:
- Transport Cargus: 25 lel.
- Optional, intre 20 si 150 lei parte de conectica (mufe, pini, etc. in functie de masina pe care urmeaza sa se monteze noile scaune si de optiunile pe care acestea le prezinta).
*** Prinderea este plug and play pe caroserie dar in prealabil scaunele necesita o mica a ajustare a sinelor pe care culiseaza deoarece acestea prezinta anumite extensii care trebuie indepartate mecanic cu o filetanta/masina de gaurit cu burghiu de 6mm.
***Scaunele prezinta un plus comparativ cu cele de pe generatia anterioara dar nu unul foarte semnificativ, soferul fiind putin mai relaxat in momentul in care conduce si scaunul este coborat maxim jos, dar pasagerul in continuare resimte aceiasi senzatie de “sugrumare/strangulare” a circulatiei pe zona coapselor.
Detalii privind airbagurile din scaunele de Logan 3 III si Sandero 3 III 2020+:
Detalii sunt valabile doar pentru cei care au si airbaguri integrate in scaunele originale (Duster 1/Logan 1 Ph2, Logan 2/Sandero 2, Dokker, Lodgy): acestea sunt in varianta scurta si ofera o protectie doar pana in zona umarului.
Dacia la bază, neavand airbag tip cortina (exceptand Duster 2/HJD), airbagul din scaunele de origine a fost proiectat sa fie putin mai inalt, astfel în caz de surprize neplacute, ofera o protectie suplimentara şi pe zona capului.
Acest detaliu se regaseste pe toate modelele Dacia care din fabrica au integrate si airbaguri in scaunele de origine, cu exceptia modelului Duster 3 (2017+) unde se regaseste si airbagul cortina care compenseaza diferenta de protectie.
Detalii suplimentare:
- centrarea pe axa volanului este una optima.
- reglajul lombar electric daca exista se poate face functional pe toate gama Dacia.
* In functie de modelul masinii pe care se doreste montajul, pot aparea/exista si alte detalii suplimentare.
* Scaunele care provin de pe masini de UK, cu volan pe partea dreapta, sunt direct compatibile si se pot monta dar un pic de atentie la reglaje, deoarece, de regula soferul de pe UK are mai multe decat pasagerul iar scaunele efectiv isi pastreaza pozitia si singurul lucru care "se muta" este volanul si pedalele de pe dreapta pe stanga.
* Ansamblul final nu satisface cerintele impuse de RAR.
Detaliile referitoare la conditiile de vanzare, achizitie, garantie, retur, idei şi alte proiecte pot fi vizualizate pe “www.rdagroup.ro” zona “Conditii Generale”.
De asemenea, avem sistemul de conversie disponibil si pentru alte modele de scaune comaptibile cu toata gama Dacia incepand cu anul 2004 si pana in prezent: Logan/Sandero 1/2/3, Duster 1/2/3, Jogger, Lodgy, Dokker.
Pentru orice detaliu/informatie nu ezitati sa ne contactai si de asemenea inainte de a achizitiona scaunele recomandam sa se verifice compatibilitatea acestora.
***Toate modelel de mai jos ne sunt cunoscute dar nu toate au fost testate si de noi personal si astfel pot aparea anumite detalii la montaj in anumite cazuri si de asemenea nu toate sunt recomandate si compatibile cu toate masinile din gama Dacia.
Contactati-ne inainte de a achizitiona scaunele pentru a va confirma compatibilitatea:
Audi: A3 8P/8V/8Y, A4 B6/7/8/9, A5, A6 C6/7/C8, A7, TT 8J/8S si Q3/Q5/Q7 atat echiparile clasice, S-line cat si cele RS;
VW: Golf 5/6/7/8, Jetta A5/A6/A7, Touran 1T/1T3/T5, Passat B6/7/8/9, Scirocco, Eos, Touareg 2/3 (7P/CR);
Skoda: Octavia 2/3/4 (1Z/5E/NX), Superb B6/B8/B9 (3T/3V/3Y);
Seat: Leon 1P/5F/KL1, Exeo;
Logan/Sandero 3, Duster 3 si Jogger pe generatia veche de Logan/Sandero/Duster.
BMW: Seria 3 E46, E90/91/92, F30/31, Seria 5 F10 LCI (facelift).
Opel Insignia si Laguna 2/3 - modele pe care nu le recomandam.
Sistemul de conversie este conceput pentru a facilita adaptarea noilor scaune provenite de generatie noua de Logan 3 III si Sandero 3 III 2020+ pe platforma de Logan / Sandero (2004 -> 2020) si Duster 1/2 (2010 -> 2024), acesta find un intermediar intre prinderea originala de pe caroserie a scaunelor originale si noua prindere a noilor scaune.
Ansamblul contine tot ce este nevoie pentru a realiza montajul fara a necesita nici un alt element suplimentar iar totul este modular, montajul find “plug and play” si astfel pentru realizarea acestuia este nevoie doar de un Torx de 40 si un Cutter.
Avantajele sistemului de conversie:
- stabilitate a intregului ansamblu;
- posibilitatea de a face conversia fara a avea prea multe cunostinte tehnice si scule la indemana:
un torx de 40 si un cutter este tot ceea ce este nevoie;
- montajul se poate realiza chiar si in mai putin de o ora pe modelele fara conexiuni electrice, si in doua cel mult pe cele care au si partea electrica de conectat, pentru cei tehnici, pentru cei mai putin tehnici 2-4 ore;
- suport tehnic privind partea de legaturi electrice propriu-zise acolo unde este cazul;
- suport tehnic privind anumite dificultati/detalii care pot aparea in timpul montajului.
Alte costuri:
- Transport Cargus: 25 lel.
- Optional, intre 20 si 150 lei parte de conectica (mufe, pini, etc. in functie de masina pe care urmeaza sa se monteze noile scaune si de optiunile pe care acestea le prezinta).
*** Prinderea este plug and play pe caroserie dar in prealabil scaunele necesita o mica a ajustare a sinelor pe care culiseaza deoarece acestea prezinta anumite extensii care trebuie indepartate mecanic cu o filetanta/masina de gaurit cu burghiu de 6mm.
***Scaunele prezinta un plus comparativ cu cele de pe generatia anterioara dar nu unul foarte semnificativ, soferul fiind putin mai relaxat in momentul in care conduce si scaunul este coborat maxim jos, dar pasagerul in continuare resimte aceiasi senzatie de “sugrumare/strangulare” a circulatiei pe zona coapselor.
Detalii privind airbagurile din scaunele de Logan 3 III si Sandero 3 III 2020+:
Detalii sunt valabile doar pentru cei care au si airbaguri integrate in scaunele originale (Duster 1/Logan 1 Ph2, Logan 2/Sandero 2, Dokker, Lodgy): acestea sunt in varianta scurta si ofera o protectie doar pana in zona umarului.
Dacia la bază, neavand airbag tip cortina (exceptand Duster 2/HJD), airbagul din scaunele de origine a fost proiectat sa fie putin mai inalt, astfel în caz de surprize neplacute, ofera o protectie suplimentara şi pe zona capului.
Acest detaliu se regaseste pe toate modelele Dacia care din fabrica au integrate si airbaguri in scaunele de origine, cu exceptia modelului Duster 3 (2017+) unde se regaseste si airbagul cortina care compenseaza diferenta de protectie.
Detalii suplimentare:
- centrarea pe axa volanului este una optima.
- reglajul lombar electric daca exista se poate face functional pe toate gama Dacia.
* In functie de modelul masinii pe care se doreste montajul, pot aparea/exista si alte detalii suplimentare.
* Scaunele care provin de pe masini de UK, cu volan pe partea dreapta, sunt direct compatibile si se pot monta dar un pic de atentie la reglaje, deoarece, de regula soferul de pe UK are mai multe decat pasagerul iar scaunele efectiv isi pastreaza pozitia si singurul lucru care "se muta" este volanul si pedalele de pe dreapta pe stanga.
* Ansamblul final nu satisface cerintele impuse de RAR.
Detaliile referitoare la conditiile de vanzare, achizitie, garantie, retur, idei şi alte proiecte pot fi vizualizate pe “www.rdagroup.ro” zona “Conditii Generale”.
De asemenea, avem sistemul de conversie disponibil si pentru alte modele de scaune comaptibile cu toata gama Dacia incepand cu anul 2004 si pana in prezent: Logan/Sandero 1/2/3, Duster 1/2/3, Jogger, Lodgy, Dokker.
Pentru orice detaliu/informatie nu ezitati sa ne contactai si de asemenea inainte de a achizitiona scaunele recomandam sa se verifice compatibilitatea acestora.
***Toate modelel de mai jos ne sunt cunoscute dar nu toate au fost testate si de noi personal si astfel pot aparea anumite detalii la montaj in anumite cazuri si de asemenea nu toate sunt recomandate si compatibile cu toate masinile din gama Dacia.
Contactati-ne inainte de a achizitiona scaunele pentru a va confirma compatibilitatea:
Audi: A3 8P/8V/8Y, A4 B6/7/8/9, A5, A6 C6/7/C8, A7, TT 8J/8S si Q3/Q5/Q7 atat echiparile clasice, S-line cat si cele RS;
VW: Golf 5/6/7/8, Jetta A5/A6/A7, Touran 1T/1T3/T5, Passat B6/7/8/9, Scirocco, Eos, Touareg 2/3 (7P/CR);
Skoda: Octavia 2/3/4 (1Z/5E/NX), Superb B6/B8/B9 (3T/3V/3Y);
Seat: Leon 1P/5F/KL1, Exeo;
Logan/Sandero 3, Duster 3 si Jogger pe generatia veche de Logan/Sandero/Duster.
BMW: Seria 3 E46, E90/91/92, F30/31, Seria 5 F10 LCI (facelift).
Opel Insignia si Laguna 2/3 - modele pe care nu le recomandam.
ID: 265507109
Contactează vânzătorul
xxx xxx xxx