Postat 07 aprilie 2024
Sistem conversie scaune compatibil Passat B6 CC - Lodgy Dokker
400 lei
Persoana fizica
Stare: Noua
Descriere
Sistemul de conversie este direct compatibil cu modelele de scaune provenite de pe Passat B6 CC.
Acesta contine tot ce este nevoie pentru a realiza montajul fara a necesita nici un alt element suplimentar, totul este modular iar montajul este “plug and play” si astfel pentru realizarea acestuia avem nevoie doar de un Torx de 40.
***NU sunt recomandate celor care sunt foarte inalti, peste 1.90m deoarece sezutul nu este unul foarte lung.
***NU recomandam varianta de echipare “simpla”, doar pe cea de pe CC deoarce varianta simpla lasa destul de mult de dorit din punct de vedere al ergnomiei/confortului deoarece sustinerea laterala este aproape inexistenta.
*** Airbagul din scaunul de Passat B6 este mai mic ca si inaltime comparativ cu cel de origine si astfel ofera o protectie doar pana in zona umarului, fara a proteja si zona capului. (detaliu valabil doar pentru cei care au si airbaguri in scaunele originale, cu exceptia Duster 3/HJD unde regasim si airbagul cortina si avem compensata diferenta de protectie).
*** Potrivite si pentru cei mai plinuti/lati in spate.
Avantajele sistemului de conversie:
- stabilitate a intregului ansamblu;
- posibilitatea de a face conversia fara a avea prea multe cunostinte tehnice si scule la indemana:
un torx de 40 este tot ceea ce este nevoie;
- montajul se poate realiza in 1-2 ore pentru cei tehnici iar pentru cei mai putin tehnici 2-3 ore;
- suport tehnic privind partea de legaturi electrice propriu-zise acolo unde este cazul;
- suport tehnic privind anumite dificultati/detalii care pot aparea in timpul montajului.
Alte costuri:
- Transport Cargus: 25 lel.
- Optional, intre 100 si 150 lei parte de conectica (mufe, cabluri alimentare, pini, etc.)
Compatibilitate:
- Dokker
- Lodgy
Detalii privind scaunele de Passat B6 CC:
- cursa de culisare fata-spate, sus-jos este mult mai permisiva comparative cu cea a scaunelor de origine.
- aripioarele/flapsurile bine definite si astfel ofera o sustinere optima atat in stationare cat si pe viraje.
- buretele este unul mai rigid comparativ cu cel al scaunelor originale si astfel deformarea in timp este una mai scazuta iar distributia greutatii pe zona posterioara este una mai uniforma.
- in cazul celor care prezinta o sensibilitate mai accentuata pe zona coloanei, scaunele avand aripioarele laterale mai pronuntate vor avea tedinta de a “obliga” ocupantul in a-si mentine o pozitia corecta, dreapta si astfel exista posiblitatea corectarii/diminuarii anumitor senisiblitati.
Detalii suplimentare:
- centrarea pe axa volanului este una optima;
- greutate sistem conversie: 8kg;
- scaunele provenite de pe masinile din UK, sunt compatibile dar atentie la reglaje deoarece de regula exista o diferenta intre sofer si pasager, iar ele iar pastradu-si pozitia in masina, soferul de pe RO. va avea surpriza de a constata ca are mai putine reglaje decat pasagerul;
- bancheta spate nu este compatibila.
* In functie de modelul de scaune/echipare si al masinii pe care se doreste montajul, pot exista si alte detalii, motiv pentru care recomandam o consultare inainte de a se face achizitia scaunelor.
* Ansamblul final nu satisface cerintele impuse de RAR.
Detaliile referitoare la conditiile de vanzare, achizitie, garantie, retur, idei şi alte proiecte pot fi vizualizate pe “www.rdagroup.ro” zona “Conditii Generale”.
Acesta contine tot ce este nevoie pentru a realiza montajul fara a necesita nici un alt element suplimentar, totul este modular iar montajul este “plug and play” si astfel pentru realizarea acestuia avem nevoie doar de un Torx de 40.
***NU sunt recomandate celor care sunt foarte inalti, peste 1.90m deoarece sezutul nu este unul foarte lung.
***NU recomandam varianta de echipare “simpla”, doar pe cea de pe CC deoarce varianta simpla lasa destul de mult de dorit din punct de vedere al ergnomiei/confortului deoarece sustinerea laterala este aproape inexistenta.
*** Airbagul din scaunul de Passat B6 este mai mic ca si inaltime comparativ cu cel de origine si astfel ofera o protectie doar pana in zona umarului, fara a proteja si zona capului. (detaliu valabil doar pentru cei care au si airbaguri in scaunele originale, cu exceptia Duster 3/HJD unde regasim si airbagul cortina si avem compensata diferenta de protectie).
*** Potrivite si pentru cei mai plinuti/lati in spate.
Avantajele sistemului de conversie:
- stabilitate a intregului ansamblu;
- posibilitatea de a face conversia fara a avea prea multe cunostinte tehnice si scule la indemana:
un torx de 40 este tot ceea ce este nevoie;
- montajul se poate realiza in 1-2 ore pentru cei tehnici iar pentru cei mai putin tehnici 2-3 ore;
- suport tehnic privind partea de legaturi electrice propriu-zise acolo unde este cazul;
- suport tehnic privind anumite dificultati/detalii care pot aparea in timpul montajului.
Alte costuri:
- Transport Cargus: 25 lel.
- Optional, intre 100 si 150 lei parte de conectica (mufe, cabluri alimentare, pini, etc.)
Compatibilitate:
- Dokker
- Lodgy
Detalii privind scaunele de Passat B6 CC:
- cursa de culisare fata-spate, sus-jos este mult mai permisiva comparative cu cea a scaunelor de origine.
- aripioarele/flapsurile bine definite si astfel ofera o sustinere optima atat in stationare cat si pe viraje.
- buretele este unul mai rigid comparativ cu cel al scaunelor originale si astfel deformarea in timp este una mai scazuta iar distributia greutatii pe zona posterioara este una mai uniforma.
- in cazul celor care prezinta o sensibilitate mai accentuata pe zona coloanei, scaunele avand aripioarele laterale mai pronuntate vor avea tedinta de a “obliga” ocupantul in a-si mentine o pozitia corecta, dreapta si astfel exista posiblitatea corectarii/diminuarii anumitor senisiblitati.
Detalii suplimentare:
- centrarea pe axa volanului este una optima;
- greutate sistem conversie: 8kg;
- scaunele provenite de pe masinile din UK, sunt compatibile dar atentie la reglaje deoarece de regula exista o diferenta intre sofer si pasager, iar ele iar pastradu-si pozitia in masina, soferul de pe RO. va avea surpriza de a constata ca are mai putine reglaje decat pasagerul;
- bancheta spate nu este compatibila.
* In functie de modelul de scaune/echipare si al masinii pe care se doreste montajul, pot exista si alte detalii, motiv pentru care recomandam o consultare inainte de a se face achizitia scaunelor.
* Ansamblul final nu satisface cerintele impuse de RAR.
Detaliile referitoare la conditiile de vanzare, achizitie, garantie, retur, idei şi alte proiecte pot fi vizualizate pe “www.rdagroup.ro” zona “Conditii Generale”.
ID: 263434964
Contactează vânzătorul
xxx xxx xxx